نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تصاویر فیلم Glass قهرمان و ضدقهرمان‌های فیلم را نشان می‌دهد

تصاویر اولیه منتشر شده از فیلم Glass قهرمان و آنتاگونیست‌های آن را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

فیلم Glass (شیشه)، سومین قسمت از یک تریلوژی اثر ام نایت شیامالان است. اولین قسمت این سه‌گانه Unbreakable (نشکن) در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۰۰ به روی پرده‌های سینما رفت. داستان این فیلم درباره دیوید دان (بروس ویلیس) و الیجاه پرایس (ساموئل ال جکسون) و برخورد متناقض و عجیب آن‌ها با یکدیگر است. دیوید شکست‌ناپذیر است؛ به این معنی که در برابر هر حادثه‌ای مقاوم است و صدمه‌ای نمی‌بیند، اما الیجاه به رغم قدرت ویژه دیوید، در اثر کوچک‌ترین ضربه‌ای صدمه می‌بیند. این فیلم به‌ فروش ۲۸۴.۱ میلیون دلاری در گیشه رسید و با بازخوردهای خوب و مثبتی از طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد.

فیلم دوم با نام Split (شکافته) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ (۵ مهر ۹۵) و پس از گذشت ۱۶ سال، در فنتستیک فستیوال و پس از آن در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ (یکم بهمن ۹۵) در سینماهای سراسر آمریکا اکران شد. داستان روایتگر وندل کرامب (جیمز مک‌آوی)، مردی با ۲۳ شخصیت متفاوت است که سه دختر با نام‌های کلر (هالی لو ریچاردسون)، مارسیا (جسیکا سولا) و کیسی (آنیا تیلور-جوی) را دزدیده و در خانه خود حبس کرده است. این اثر در برابر بودجه ساخت ۹ میلیون دلاری خود به فروش فوق‌العاده ۲۷۹.۹ میلیون دلار دست یافت و با واکنش خوبی از طرفداران و منتقدان روبه‌رو شد. بسیاری این فیلم را بازگشت شیامالان به اصلیت خود می‌دانند.

اما اردیبهشت سال گذشته بود که کمپانی یونیورسال پیکچرز، ساخت دنباله این دو فیلم یعنی فیلم Glass را تایید کرد. در ادامه، خبر بازگشت بروس ویلیس و ساموئل ال جکسون و وندل کرامب/بیست با بازی جیمز مک‌آوی و همچنین آنیا تیلور-جوی (کیسی) نوید از تریلری استثنایی داد. در این نسخه دیوید دان با استفاده از قدرت ماوراالطبیعه خودش سعی در پیدا کردن وندل کرامب، مردی با ۲۳ شخصیت متفاوت دارد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی اولین تصاویر از فیلم Glass (شیشه) منتشر شده که شخصیت‌های منفی و پروتاگونیست فیلم را نشان می‌دهد. در این تصاویر ما دیوید دان با بازی بروس ویلیس و الیجاه پرایس با هنرنمایی ساموئل ال جکسون یا همان شیشه از فیلم نخست و وندل کرامب/بیست با نقش‌ آفرینی جیمز مک‌آوی از فیلم Split را می‌بینیم. شما می‌توانید تصاویر ذکر شده را در ادامه مشاهده کنید:

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان از آنیا تیلور-جوی در نقش کیسی، اسپنسر تریت کلارک در قالب جوزف دان پسر دیوید، چارلین وودارد (مادر الیجاه پرایس) و همچنین سارا پلسن، بازیگر سریال American Horor Story (داستان ترسناک آمریکایی) نام برد. تهیه‌کنندگان فیلم هم دو شرکت تاچ استون پیکچرز و بلوم هاوس پروداکشنز هستند و مسئولیت انتشار آن بر عهده کمپانی یونیورسال پیکچرز است.

فیلمبرداری این اثر آذر ماه سال گذشته رسماً به پایان رسید و فیلم در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های نقره‌ای سینما خواهد رفت.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده