نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Vampyr توانسته به فروش چهارصد و پنجاه هزار نسخه‌ای دست یابد

استودیوی Dontnod اعلام کرد که بازی محبوب Vampyr که چندی پیش راهی بازار شده است، توانسته به فروش قابل توجه چهارصد و پنجاه هزار نسخه‌ای دست یابد.

استودیوی Dontnod با همکاری کمپانی Focus Home Interactive چندی پیش بازی مورد انتظار Vampyr را منتشر کردند. این بازی از نگاه زومجی عملکردی ستودنی داشت و توانست امتیاز ۸ را از منتقد زومجی دریافت کند.

استودیوی دونت‌ناد توانست نظر بسیاری از منتقدان و طرفداران را با عرضه‌ی این بازی به خودش جلب کند و باز هم مورد ستایش قرار گیرد. حالا در آخرین اخباری که پیرامون این بازی منتشر شده، می‌دانیم بازی Vampyr توانسته در نخستین ماه عرضه‌اش ۴۵۰۰۰۰ نسخه بفروشد که در نوع خود فروشی بسیار عالی است. این رقم از فروش همه‌ی نسخه‌های بازی و همه‌ی پلتفرم‌ها یعنی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به دست آمده است. با توجه به این که Vampyr یک بازی AA است و به نسبت دیگر بازی‌های بزرگ موجود در بازار با بودجه‌ی بسیار محدودتری ساخته شده، چنین رقمی واقعا برای آن یک موفقیت بزرگ و یک رکورد محسوب می‌شود. می‌توان این فروش خوب را علاوه بر جذابیت بازی، مدیون سابقه‌ی عالی این استودیو در سری Life is Strange دانست.

در راستای این موفقیت، اسکار گیلبرت مدیر استودیوی دونت‌ناد، در پیامی از این رخداد ابراز خوشحالی کرده و گفته:

من واقعا به ساخته‌ی جدیدمان افتخار می‌کنم. به دلیل این که بازی از زمان عرضه‌اش میان بازیکنان شور و شوق جدیدی ایجاد کرده است. به لطف تهیه‌کنندگان و شرکای جدید، سود خوبی از این موفقیت تجاری عاید ما خواهد شد.

در حالی که ممکن است در مقایسه با اعداد و ارقام نجومی‌ای که از بازار بازی‌های بزرگ می‌شنویم، چهارصد و پنجاه هزار نسخه را ناچیز بدانیم، باید گفت این میزان برای این بازی و این استودیوی نسبتا کوچک، شروع بسیار خوبی است. باید این نکته را نیز یادآور شد که این بازی سومین اثر استودیو دونت‌ناد است و آن‌ها هنوز هم به معنای واقعی یک تیم تازه‌کار و کم‌تجربه هستند. آن‌ها در سال ۲۰۱۳ با همکاری کپکام بازی Remember Me را راهی بازار کردند و پس از آن با همکاری Square Enix پروژه‌ی Life is Strange را کلید زدند. این بازی اپیزودیک توانست دونت‌ناد را نزد جامعه‌ی بازیکنان محبوب کند و آن‌ها نیز راهی که با آن بازی پیش گرفتند را همچنان ادامه می‌دهند.

همانطور که اشاره شد، بازی Vampyr در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی فروش موفقیت آمیز بازی Vampyr چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده