نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اطلاعات جدیدی از فیلم Godzilla: King of The Monsters منتشر شد

ویرا فارمیگا، بازیگر نقش دکتر اما راسل، اطلاعات جدیدی از نقش خود در فیلم Godzilla: King of The Monsters را به اشتراک گذاشته است.

تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شده است. در حال حاضر تنها می‌دانیم که دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) بخشی از دنیای سینمایی MonsterVerse است و در این فیلم قرار است شاهد حضور سه کایجوی بسیار محبوب به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان باشیم. به‌تازگی شرکت برادران وارنر تایید کرده است که این فیلم بخشی از برنامه این شرکت در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 خواهد بود و ممکن است در پنل برادران وارنر در این نمایشگاه، شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم باشیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از یکی از شخصیت‌های انسانی دنباله فیلم Godzilla منتشر شده است. به‌تازگی ویرا فارمیگا، بازیگر نقش دکتر اما راسل در فیلم Godzilla: King of The Monsters، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت مترو انجام داده است. او در این مصاحبه اطلاعاتی از نقش شخصیت خود در این فیلم را به اشتراک گذاشته است و او ممکن است به نحوی پتانسیل کنترل هیولاهای فیلم را به‌دست آورد. فارمیگا گفت:

من نقش یک زیست شناس دوران کهنه سنگی را در فیلم بازی می‌کنم. او راهی را برای ارتباط با این موجودات کشف کرده است و به طور بالقوه با استفاده از زیست پژواک شناسی (بخشی از علم اکوستیک که با صداهای تولید شده و دریافت شده به منظور فهماندن و ارتباط سر و کار دارد) می‌تواند آن‌ها را در یک سطح مشخص کنترل کند. بنابراین او نقش یک DJ را برای این هیولاها دارد.

 Vera Farmiga

با این حال، هنوز مشخص نیست که شخصیت فارمیگا قرار است چگونه با این هیولاها ارتباط برقرار یا حتی آن‌ها را کنترل کند و باید تا زمان انتشار اولین تریلر یا انتشار فیلم صبر کنیم، اما اگر او موفق به ارتباط با این هیولاها و کنترل آن‌ها شود، می‌تواند نقش بسیار مهمی را در متوقف کردن این هیولاها در فیلم داشته باشد. همچنین فارمیگا نقش مادر شخصیت مدیسون راسل با بازی ملی بابی براون را در فیلم Godzilla: King of The Monsters نیز بر عهده دارد و شخصیت مارک راسل با بازی کایل چندلر، شوهر اما و پدر مدیسون در این فیلم است.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده