نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷

اولین تصاویر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

سایت انترتینمنت ویکلی، اولین تصاویر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد و در یکی از این تصاویر شخصیت‌های اصلی فیلم نشان داده شده‌اند.

سایت سایت انترتینمنت ویکلی در گزارش جدید خود، اولین تصاویر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد و در یکی از این تصاویر شاهد شخصیت‌های اصلی فیلم با نقش‌آفرینی میلی بابی براون و ویرا فارمیگا هستیم.

فیلم Godzilla (گودزیلا)، اولین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse بود که در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌ٔ سینما رفت. موفقیت این فیلم در گیشه و همچنین نگاه مثبت منتقدان به ساختهٔ گرث ادوارد، زمینه‌ساز ساخت فیلم‌های دیگری از این مجموعه شد. در ادامه فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه)، دومین فیلم دنیای MonsterVerse بود که اوایل سال گذشته میلادی اکران شد و فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است سومین فیلم این دنیای سینمایی باشد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

اولین تصاویر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters را در پایین مشاهده می‌کنید:

King of Monster

گفتنی است که فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا علیه کونگ)، چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse است و تنها می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد یک نبرد بزرگ بین دو شخصیت کینگ کونگ و گودزیلا باشیم و اتفاقات فیلم در زمان حال جریان دارد. فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و چندی پیش اعلام شد که مراحل فیلمبرداری این فیلم از ماه اکتبر (مهر ماه) سال جاری آغاز خواهد شد. در فیلم Godzilla vs. Kong شاهد نبرد پادشاه هیولاها و پادشاه عظیم‌الجثه جنگل در برابر یکدیگر خواهیم بود. بیشتر صحنه‌های فیلم Godzilla vs Kong در شهر آتلانتا ایالت جرجیا فیلمبرداری خواهد شد، اما بخش‌های دیگری از این فیلم نیز قرار است در مکان یا مکان‌های نامشخص دیگری فیلمبرداری شوند. کارگردانی فیلم هیولایی Godzilla vs. Kong بر عهدهٔ آدام وینگارد است و وی به تماشاگران قول داده فیلمی تاریک و ناراحت‌کننده را شاهد خواهند بود و در انتها اشک در چشمان آن‌ها جمع خواهد شد. آدام وینگارد قصد دارد دلایل اصلی نابودی برجای مانده از حملهٔ گودزیلا در فیلم Godzilla محصول سال ۲۰۱۴ را واکاوی کند و البته در این میان ادای احترامی نیز به بازماندگان حادثه اتمی هیروشیما داشته باشد. آدام وینگارد پیش‌تر به این موضوع اشاره کرده بود که هدفش این است شخصیت‌های دو فیلم Godzilla: King of the Monsters و Godzilla vs. Kong یکی باشند.

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده