نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Fall of Light در آینده نزدیک برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد

استودیو رون‌هدز و استودیو دیجراتی اعلام کردند که بازی اکشن نقش‌آفرینی Fall of Light در آینده نزدیک در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

بازی Fall of Light در مهرماه سال گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و طرفداران کنسول‌ها از اینکه ز زمان عرضه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر اطلاعی نداشتند، ناامید شده بودند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اوضاع تغییر کرده است و دو استودیو مستقل رون‌هدز و دیجراتی از انتشار این بازی اکشن نقش‌ آفرینی تحت عنوان Darkest Edition برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در آینده نزدیک خبر دادند.

نسخه Darkest Edition در کنار تمام محتویات نسخه پایه بازی دارای یک سیاه‌چاله انحصاری کاملا جدید است که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. افزون بر این، این بازی به طور کامل از اچیومنت‌ها و تروفی‌ها در کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین برای کسانی که به دنبال تهیه نسخه فیزیکی بازی هستند، باید بگوییم که توسعه‌دهندگان با کمپانی Eastasiasoft همکاری جدیدی را آغاز کرده‌اند تا تعداد محدودی نسخه فیزیکی بازی برای پلی استیشن 4 تولید کنند.

بازیکنان در بازی Fall of Light در نقش یک جنگجوی منزوی با نام نیکس قرار می‌گیرند که باید به منظور بردن دخترش به آخرین مکانی که انتظار می‌رود در آن روشنایی همچنان وجود داشته باشد، به مبارزه در سیاه‌چاله‌های تاریک و خطرناک بپردازد. کاربران با کاوش در محیط و کشف داستان‌ها پاداش خواهند گرفت و با تخصصی کردن سبک مبارزات به محافظت از دختر نیکس که ایتر نام دارد، می‌پردازند.

هنوز تاریخ انتشار بازی Fall of Light: Darkest Edition اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که این بازی در تابستان سال جاری در دسترس بازیکنان کنسول‌ها قرار گیرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده