نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

کارگردان فیلم Black Widow مشخص شد

سرانجام مارول استودیو کارگردان فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون را انتخاب و با این کارگردان قرارداد همکاری امضا کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام مارول استودیو پس از مذاکرات و گفتگو با کارگردان‌های مختلف، کارگردان فیلم Black Widow را انتخاب و پس از توافق با او قرارداد همکاری امضا کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول پس از بررسی و گفتگو با بیش از ۷۰ کارگردان زن، سرانجام با کیت شورتلند، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Somersault (پشتک)، فیلم Lore (لوره) و فیلم Berlin Syndrome (با بازی ترسا پالمر)، به توافق رسید و با او قرارداد همکاری امضا کرد. شورتلند یکی از گزینه‌های اصلی و محبوب مارول نیز بوده و حال او کارگردانی فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، را بر عهده گرفته است.

 Cate Shortland

طبق اطلاعات منتشر شده، اولویت مارول انتخاب فیلمسازان و کارگردان زن برای فیلم Black Widow بوده است، اما در بخش دیگری عنوان شده که در صورت عدم موفقیت برای انتخاب یک کارگردان زن مناسب، مارول مذاکرات با کارگردان‌های مرد را آغاز می‌کرد. با این حال، طی یک ماه‌ گذشته‌های نام‌های بسیاری از جمله آما آسانته با سابقه کارگردانی فیلم A United Kingdom (یک پادشاهی متحد)، مگی بتس با سابقه کارگردانی فیلم Novitiate (شاگردی)، کیمبرلی پیرس با سابقه کارگردانی فیلم Boys Don't Cry (پسرها گریه نمی‌کنند) و ملانی لوران با سابقه کارگردانی فیلم Breathe (نفس)، منتشر شده بود. همچنین جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده خواهد داشت.

با اینکه هنوز اطلاعاتی از داستان اولین فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو در دسترس نیست، اما هالیوود ریپورتر تایید کرد که داستان این فیلم پیش از وقایع فیلم Avengers (اونجرز) جریان دارد و در این فیلم قرار است شاهد داستان‌هایی در مورد اینکه چگونه ناتاشا رومانوف از یک جاسوس تمام عیار روسی به یک ابرقهرمان کامل تبدیل شد، باشیم. حال باید دید که سرانجام شاهد اتاق قرمز یا اتفاقات بوداپست در فیلم Black Widow خواهیم بود یا خیر. همچنین انتظار می‌رود شخصیت‌هایی چون نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، هاوک آی با بازی جرمی رنر و وینتر سولجر با بازی سباستین استن، نیز در این فیلم بازگردند.

با این حال، هنوز ساخت فیلم Black Widow رسما تایید نشده و تاریخ اکران این فیلم نیز مشخص نیست، اما طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده