نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ انتشار بازی State of Mind مشخص شد

کمپانی دیدالیک اینترتینمنت اعلام کرد که بازی اکشن ماجراجویی State of Mind ماه آینده منتشر خواهد شد.

اگر به دنبال تجربه بازی State of Mind بودید و می‌خواستید بدانید که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم کمپانی دیدالیک اینترتینمنت از انتشار این بازی مستقل اکشن ماجراجویی در تاریخ بیست‌وچهارم مردادماه (۱۵ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، پی سی، مک و لینوکس خبر داده است.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی State of Mind یک اثر آینده‌نگرانه است که به موضوع فرابشریت می‌پردازد. جریان این بازی در دو جهان متفاوت روایت می‌شود و شخصیت‌های بسیار زیادی دارد. شخصیت اصلی این بازی ریچارد نولان است که در اثر تصادف دچار مشکلاتی در حافظه شده است. پس از اینکه ریچارد متوجه می‌شود زندگی او در شرف نابودی است به دنبال راه نجاتی برای خود می‌گردد و بر این اساس تصمیم می‌گیرد تا پیوندی دوباره با خاطره‌ها و خانواده خود برقرار کند، اما پس از مدتی در می‌یابد که هدف او تنها مختص به خودش نیست، بلکه به آینده بشریت مربوط می‌شود.

یکی از جالب‌ترین مواردی که در بازی State of Mind به چشم می‌خورد، سبک هنری چندضلعی منحصربه‌فرد آن است که با شرایط بازی که اثری آینده‌نگرانه است، به خوبی سازگاری دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آورید، می‌توانید تریلر گیم‌پلی ۱۵ دقیقه بازی را که در خردادماه سال گذشته منتشر شد، تماشا کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده