نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

اولین تصویر اعضای گروه شرور Decepticons در فیلم Bumblebee منتشر شد

به‌تازگی اولین تصویر از اعضای گروه شرور Decepticons در فیلم Bumblebee منتشر و صداپیشگان آن نیز معرفی شده‌اند.

ماه گذشته بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Bumblebee (بامبل بی) را منتشر کرد. با اینکه در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم، اما اطلاعات بسیار کمی از شخصیت یا شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم در دسترس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از اعضای جدید گروه Decepticons در اولین قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) منتشر شده است. مجله اینترتینمنت ویکلی به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Bumblebee را منتشر کرده است که در این تصویر، شاهد دو ربات گروه Decepticons هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bumblebee

شخصیت سمت چپ شاتر (Shatter) نام دارد که یک ربات قرمز رنگ است که به یک ماشین پلیموث ساتلایت تبدیل شده است. آنجلا باست، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر)، صداپیشگی شخصیت شاتر را در فیلم Bumblebee بر عهده دارد. همچنین شخصیت سمت راست تصویر، دراپ‌کیک (Dropkick) نام دارد و او به یک ماشین AMC Javelin آبی رنگ تبدیل شده است. جاستین ثرو، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، صداپیشگی شخصیت دراپ‌‌کیک را در این فیلم بر عهده دارد. علاوه بر این، گروه Decepticons دارای یک عضو دیگر در فیلم Bumblebee نیز خواهد بود که هنوز هویت این ربات فاش نشده است. با این حال، طبق اولین تریلر این فیلم، عضو سوم این گروه احتمالا شخصیت شرور و منفی استاراسکریم (Starscream) خواهد بود.

هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریستینا هادسون و لورنزو دی بوناونتورا بوده است. تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، کارگردانی فیلم Bumblebee را بر عهده داشته است. 

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده