نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

بازی Battalion 1944 میزبان آپدیت جدیدی شد

استودیو بالک‌هِد آپدیت جدیدی را برای بازی تیراندازی چندنفره Battalion 1944 منتشر کرد که کل بازی را دستخوش تغییرات جدیدی می‌کند.

بازی Battalion 1944 اثری در سبک تیراندازی اول شخص چندنفره با محوریت جنگ جهانی دوم است که بودجه مورد نیاز برای ساخت آن از طریق کمپین کیک استارتر تامین شد و استودیو بالک هد توسعه آن را بر عهده داشته است. این بازی در بهمن ماه سال گذشته به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Bulkhead پس از دریافت بازخوردها از سوی بازیکنان، بروزرسانی بزرگ جدیدی را برای Battalion 1944 منتشر کرده است.

این بروزرسانی جدید که در اصل کل بازی Battalion 1944 را تحت تاثیر قرار می‌دهد، در وهله اول مشکلات ریز و درشت بازی را مرتفع می‌سازد. افزون بر این، آپدیت جدید در کنار بهبود عملکرد کلی و اضافه کردن حالت و نقشه جدید، باعث پیشرفت موتور صدا و گرافیک و البته متعادل شدن تمام سلاح‌های بازی می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از تمام تغییراتی که این بروزرسانی برای بازی به ارمغان می‌آورد، به منبع خبر مراجعه کنید.

استودیو بالک‌هِد همچنین تریلر جدیدی را از بازی Battalion 1944 منتشر کرده است که بسیاری از تغییراتی را که بروزرسانی جدید به همراه می‌آورد، نشان می‌دهد. بازی Battalion 1944 در حال حاضر به صورت Early Access از طریق استیم در دسترس است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده