نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

فرانسیس مک‌ دورمند پیشنهاد بازی در فیلم جوکر را رد کرد

طبق خبرهای منتشر شده، فرانسیس مک‌دورمند پیشنهاد بازی در فیلم جوکر را رد کرد. همچنین اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

چهارشنبه هفته گذشته رسما اعلام شد که واکین فینیکس قرار است نقش شخصیت جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Joker منتشر شده است. در حاشیه اپیزود جدید برنامه MovieTalk وب‌سایت کولایدر، جف اسنایدر گفت که از منابعی نزدیک به شرکت برادران وارنر و دی سی کامیکس شنیده است که توماس وین قرار است نقش مهمی را در فیلم جوکر داشته باشد. اطلاعات بیشتری از نقش توماس وین در این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست که او چه نقشی را در فیلم خواهد داشت، اما اگر صحنه‌های حضور توماس وین بخش زیادی از فیلمنامه فیلم Joker را تشکیل بدهد، ممکن است فرصتی برای دیدن کودکی بروس نیز در فیلم وجود داشته باشد.

در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Joker که قرار است به ریشه و منشا شخصیت جوکر بپردازد، بودجه پایینی خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) در شهر نیویوک آغاز می‌شود. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم جوکر اعلام نشده است. در خبری دیگر، اومبرتو گونزالز، خبرنگار وب‌سایت TheWrap، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که از منابع خود شنیده است که فرانسیس مک‌ دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) و فیلم Fargo (فارگو)، پیشنهاد بازی در فیلم Joker را رد کرده است.

گفته می‌شود که به مک‌دورمند پیشنهاد بازی در نقش مادر جوکر داده شده بود و حال با اینکه او گزینه اصلی برای بازی در این نقش بود، اما برادران وارنر هنوز به دنبال استخدام یک بازیگر بزرگ برای این نقش است. اتفاقات فیلم Joker در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت و این فیلم شباهتی به دیگر فیلم‌های دی‌سی (DC) نخواهد داشت. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده