// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷

آپدیت Ancestral بازی Total War: Rome II در قالب بتا عمومی در دسترس قرار گرفت

استودیو Creative Assembly اعلام کرد که جدیدترین آپدیت بازی Total War: Rome II با نام Ancestral در فاز بتای عمومی قابل دانلود است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) تریلری از تازه‌ترین آپدیت بازی Total War: Rome II منتشر کرد. به‌روزرسانی یاد شده که با نام The Ancestral Update معرفی شده است هم‌اکنون از طریق فاز آزمایشی (بتا عمومی) در دسترس است و بازیکنان می‌توانند آن را به رایگان دانلود کنند. محتوای یاد شده همچنین همراه با بهبود بازی و رفع شماری از ایرادات بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

از موارد مهمی که این آپدیت در خود جای داده است ویژگی «شجره‌نامه» یا Family Tree است. این بخش به بازیکنان اجازه می‌دهد که با اعضای خانواده فرقه خود تعامل داشته باشند. در این راستا بازیکنان حتی می‌توانند با فرقه‌های دیگر اتحاد یا پیوند ایجاد کنند.

موارد جدیدی نیز در زمینه گیم پلی بازی در نظر گرفته شده است که مربوط به حرکات Intrigue کاراکتر‌ها می‌شود. به گفته سازندگان برای انجام هر یک از Intrigueها کاربران باید موارد مورد نیاز یک کاراکتر را با توجه به نقش و جزئيات او به نتیجه برسانند. علاوه بر آن، شاهد بهبود جلوه‌های گرافیکی و هوش مصنوعی مبارزات (Battle AI) هستیم که در کنار دیگر موارد کوچک دیده می‌شود.

اگر قصد دارید که نسخه بتای محدود آپدیت Ancestral را تجربه کنید در ادامه می‌توانید از مراحل دریافت آن باخبر شوید:

  • ۱. استیم را Restart یا به اصطلاح دوباره راه‌اندازی کنید
  • ۲. در قسمت Library استیم بازی Total War: Rome II – Emperor Edition را پیدا کنید
  • ۳. با کلیک راست روی Total War: Rome II – Emperor Edition به سراغ گزینه Properties که در انتهای فهرست پیدا می‌شود، بروید
  • به قسمت Betas بروید
  • ۴. در قسمت پایین Select the beta you would like to opt into گزینه Ancestral را انتخاب کنید

به نقل از سازندگان، فایل‌های ذخیره (Save) پیشین با این آپدیت سازگاری خواهد داشت و بازی به طور خودکار یک Family Tree را با توجه به آنها برای شما ایجاد خواهد کرد. سازندگان در انتها تاکید داشتند که برای اجرای روان بازی، کاربران باید از خاموش بودن Modها اطمینان حاصل کنند.

برای اطلاع از جزئيات کامل به‌روزرسانی جدید بازی Total War: Rome II می‌توانید به وب‌سایت رسمی توتال وار مراجعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با این محتوا در ادامه می‌توانید به ویدیو جدید نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

Total War: Rome IIیک بازی استراتژی نوبتی و تاکتیکی است که در سال ۲۰۱۳ به دست سگا برای پی سی منتشر شد. بازی مذکور در واقع هشتمین نسخه سری توتال وار است و توانست امتیازات خوبی را از منتقدان به خود اختصاص دهد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده