نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

حمایت برند AORUS گیگابایت از گیمر‌های حرفه‌ای

کمپانی گیگابایت و به طور دقیق‌تر بخش گیمینگ این شرکت با نام آئروس قصد دارند تا از گیمر‌های حرفه‌ای حمایت کنند. 

برند AORUS که برند گیمینگ کمپانی شناخته شده GIGABYTE است، در سطح دنیا به حمایت و اسپانسری از گیمرهای حرفه‌ای می‌پردازد. چندی پیش نیز این کمپانی اسپانسر یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تیم‌های اروپایی (G2 Esport) شد و با اعلام حمایت خودش از این تیم خط مشی جدیدی را در سیاست‌های آیندۀ این کمپانی ترسیم کرد. ایران یکی از کشورهای بزرگ و دارای پتانسیل ویژه در بخش بازی‌های ویدیویی است که در کنار پیشرفت صنعت گیم و بازی سازی در ایران، از پتانسیل بسیار ویژه‌ای بهره‌مند است. یکی از مهم‌ترین عوامل این رشد و شکوفایی صنعت گیمینگ در ایران گیمرهای ایرانی هستند که کمپانی گیگابایت در راستای سیاست‌های حمایتی خود از گیمرها اقدام به همکاری و حمایت از گیمرهای ایرانی کرده است و در اولین گام همکاری خود را با یکی از گیمرها و استریمرهای ایرانی اعلام کرد.

کوثر عزیزی، ملقب به ToxicGirl، اولین دختر استریمر ایرانی و یکی از بازیکنان حرفه‌ای بازی Overwatch است. وی که از سال ۲۰۱۰ فعالیت گیمینگ خود را به‌صورت آنلاین و با بازی Call of Duty 4 آغاز کرد، موفق به کسب چندین عنوان در تورنمنت‌های اروپایی و ایرانی شده است. همچنین وی به استریم حرفه‌ای بازی‌هایی همچون PUBG ،Rainbow 6 Siege ،LOL ،Overwatch و... به‌صورت حرفه‌ای می‌پردازد.

شاید حمایت کمپانی‌ها از گیمرها موضوع تازه‌ای در سطح اول گیمینگ در دنیا نباشد، ولی حمایت کمپانی گیگابایت از این گیمر ایرانی به‌طور حتم یکی از اولین‌ها در نوع خود در ایران است. کوثر عزیزی در راستای این همکاری عنوان کرد:

همیشه به‌دنبال ایجاد فرصت برای گیمرهایی مانند خودم هستم و امیدوارم در آینده شاهد حضور پررنگ‌تر گیمرهای ایرانی در دنیا باشیم.

همچنین وی ابراز امیدواری کرد تا کمپانی‌های بزرگ سخت افزاری و گیمینگ با سرمایه‌گذاری روی صنعت گیم در ایران فرصت‌های بهتری را برای رشد و شکوفایی این صنعت در ایران فراهم کنند.

کمپانی گیگابایت نیز با اعلام حمایت از صنعت گیم در ایران تلاش دارد تا در آینده با همکاری بازی‌سازان ایرانی (بازی‌های ایرانی) و گیمرهای ایرانی، در ایجاد رونق و شکوفایی این بخش عظیم سهمی داشته باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده