نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

یک هفته تا صد میلیون تومان پول نقد

با تمدید کمپین صد میلیونی فیلیمو تا پایان تیر ماه، شانس دوباره برای شرکت در این قرعه‌کشی فراهم شده است.

کمپین صد میلیونی فیلیمو از اردیبهشت ماه با نام «پای صد میلیون تومان پول وسطه» آغاز به کار کرد و در این مدت با اهدا ۹ دستگاه پلی استیشن 4 به همراه بازی فیفا به برندگان هفتگی خود مسیر کمپین را ادامه داد. اما جایزه نهایی این کمپین که صد میلیون تومان پول نقد است قرار بود در روز ۲۴ تیرماه قرعه کشی شود که هم‌اکنون از سوی این مجموعه تا پایان تیر ماه تمدید شده است.

فیلیمو یکی از سرویس‌­های وی او دی است که تاکنون با برگزاری مسابقه‌­ها و کمپین‌­های مشارکتی جوایز زیادی را به کاربران خود اهدا کرده و حالا با برگزاری این کمپین صد میلیونی بزرگ­‌ترین و مهم‌ترین جایزه را در بین سرویس­‌های وی او دی برای کاربران خود در نظر گرفته است.

کمپین‌­ها و مسابقه­‌های باسابقه فیلیمو از جمله فیلمبازی ۱ و ۲ که بسیار از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفت از سری مسابقاتی بود که با جوایز بزرگ مانند تلویزیون هوشمند و جایزه نقدی ۹ میلیون و هفتصد میلیون تومانی و جوایز هوشمند متعدد برگزار شد. حالا فیلیمو در تابستان ۹۷ هم ساز و کار خوبی را برای کاربران وفادار خود تدارک دیده است و با تمدید این کمپین تا پایان تیر ماه بار دیگر فرصت را برای افرادی که هنوز موفق به امتحان شانس خود برای برنده شدن صد میلیون تومان پول نقد نشده‌اند فراهم کرد.

کمپین صد میلیونی فیلیمو در حالی ادامه دارد که شرایط ورود به آن بسیار ساده است و کافی است با خرید یکی از اشتراک‌­های طولانی مدت فیلیمو شانس خود را برای برنده شدن صد میلیون تومان پول نقد امتحان کنید. البته این را هم بدانید که هر چقدر اشتراک طولانی‌تری را تهیه کنید شانس شما برای برنده شدن جایزه نهایی بیشتر می­‌شود؛ به این ترتیب که شانس کاربری که اشتراک ۱۲ ماه فیلیمو تهیه می‌­کند از کاربری که اشتراک ۹ ماهه را تهیه می­‌کند بیشتر و هر دو این کاربرها هم نسبت به خرید اشتراک ۳ ماهه به جایزه صد میلیون تومانی نزدیک و نزدیک­‌تر می‌شوند.

البته که خرید اشتراک فیلیمو و شرکت در قرعه کشی تنها ابتدای راه ورود به سرزمین پرماجرای فیلیمو است و علاوه بر لذت تماشا دیجیتال به‌روزترین فیلم‌­ها و سریال­‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌­های هیجان انگیزی هم در آینده فیلیمو اجرا خواهد شد که با خرید اشتراک طولانی مدت به آن­ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

برای ورود به صفحه کمپین صد میلیونی فیلیمو و برنده شدن صد میلیون تومان پول نقد در پایان تابستان به اینجا وارد شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده