نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

کوالیشن از گونه جدید دشمنان بازی Gears 5 می‌گوید

استودیو کوالیشن جزئیات جدیدی را از گونه تازه دشمنان که بازیکنان در بازی Gears 5 با آن‌ها مواجه خواهند شد، منتشر کرد.

بازی Gears 5 به مانند روح تازه‌ای برای کالبد مجموعه محبوب Gears of War است که از مدت‌ها پیش به آن نیاز بود و همانطور که به نظر می‌رسد زمان تغییر قواعد فرا رسیده است و پس از انتشار چندین نسخه از این مجموعه، شاهد تغییرات بزرگی در نسخه جدید بازی خواهیم بود. در جریان نمایشگاه E3 2018 بود که استودیو کوالیشن با انتشار تریلر جذابی از بازی Gears 5 رونمایی کرد و از آن زمان تا به حال با انتشار جزئیات جدید عطش طرفداران را برای تجربه بازی دو چندان کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب رسمی Gears of War در توییتر جزئیات تازه‌ای را از گونه جدید دشمنان که بازیکنان در بازی Gears 5 با آن‌ها دست و پنجه نرم خواهند کرد، منتشر کرده است. این دشمنان جدید که «واردن» (Warden) نام دارند، در واقع گونه‌ای از لوکاست‌ها به شمار می‌آیند که به زره‌های سنگین مجهز شده‌اند و از دو تبر متبلور به عنوان سلاح اصلی استفاده می‌کنند. در توییت جدید به بازیکنان هشدار داده شده است که به این موجودات نزدیک نشوند؛ چرا که زره سنگین واردن‌ها به وضوح نشان می‌دهد که از پای درآوردن آن‌ها کار دشواری است و از سوی دیگر سلاح آن‌ها نیز مشکل‌آفرین به نظر می‌رسد.

Gears 5

بازی Gears 5 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) عرضه خواهد شد، اما تا به حال تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. ظاهرا استودیو کوالیشن بلندپروازی‌های زیادی را برای این بازی در سر می‌پروراند؛ چرا که بر اساس ادعای این استودیو، بازی Gears 5 قرار است بزرگ‌ترین پروژه‌ای باشد که آن‌ها تا به حال توسعه داده‌اند. داستان بازی Gears 5 درباره شخصیت کیت خواهد بود که به دنبال ریشه‌های شکل گرفتن لوکاست‌ها است. در خلاصه داستان این بازی آمده است:

جهان در حال فروپاشی است. وابستگی بشریت به تکنولوژی باعث سقوط آن‌ها شده است و دشمنان برای نابودی نجات یافتگان، در حال متحد شدن هستند. شما در این بازی باید در نقش کیت به عظیم‌ترین و زیباترین دنیای Gears سفر کنید و ریشه‌های لوکاست‌ها را پیدا کنید، در کنار تیم خود به مبارزه بپردازید و از چیزی که باقی مانده ‌است محافظت کنید.

شما می‌توانید برای اطلاع از خبرهای مرتبط با بازی Gears 5 به صفحه اختصاصی بازی مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده