نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

اطلاعات جدیدی از فیلم Star Trek 4 منتشر شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلمبرداری و شخصیت شرور فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) منتشر شده است.

در سال ۲۰۱۶ و تنها چند روز پس از اکران فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، ساخت فیلم Star Trek 4 رسما توسط پارامونت تایید شد. با این حال، عملکرد پایین‌تر از حد انتظار این فیلم باعث شد تا ساخت دنباله این فیلم تا زمان نامشخصی عقب بیافتد. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده اس‌جی کلارکسون کارگردان سریال The Defenders (دیفندرز)، باشد که اولین کارگردان زن این مجموعه است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که گروه ThatHashtagShow منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Trek 4 قرار است از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. اتفاقات این فیلم قرار است در جدول زمانی کلوین جریان داشته باشد. 

کریس پاین، کریس همسورث، زکری کینتو، سایمون پگ، زویی سالدانا و جان چو، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Star Trek 4 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. این در حالی است که به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با دانای گوریرا، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، برای یک نقش مهم و اصلی در دنباله جدید فیلم Star Trek است. وظیفه نوشتن نسخه اولیه فیلمنامه فیلم Star Trek 4 بر عهده جان دی. پین و پاتریک مک‌کی بوده که گروه ThatHashtagShow به بخشی از اطلاعات آن دست پیدا کرده است.

طبق این اطلاعات، پارامونت به دنبال استخدام دو بازیگر زن هر دو در بازه سنی ۴۵ تا ۶۰ سال برای دو نقش بسیار مهم در فیلم Star Trek 4 است. یکی از این نقش‌ها قرار است آنتاگونیست اصلی دنباله جدید فیلم Star Trek باشد و نقش دیگر یک قهرمان زن جدید در دنیای پیشتازان فضا است که به نظر می‌رسد دانای گوریرا در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، قرار است یکی از این دو نقش را بازی کند. اطلاعات بیشتری از این دو نقش جدید منتشر نشده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم ارائه شود.

شرکت پارامونت هنوز تاریخی را برای اکران فیلم Star Trek 4 اعلام نکرده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده