// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

اطلاعاتی از روند توسعه بازسازی بازی System Shock منتشر شد

تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو Nightdive اطلاعاتی از روند ساخت نسخه بازسازی بازی System Shock با طرفداران در میان گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو نایت‌ دایو (Nightdive) که در حال ساخت ریمیک بازی System Shock است، اطلاعاتی از پروژه خود منتشر کرد. سازندگان با انتشار چندین عکس طرفداران را از روند توسعه این بازی در ماه جولای باخبر کردند.

به نقل از سازندگان، آنها در حال کار روی مرحله بعدی توسعه این بازی هستند که آن را «Adventure Alpha» می‌نامند. این بخش برای توسعه در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) برنامه‌ریزی شده است و در این راستا حامیان مالی این پروژه می‌توانند دنیای Citadel را خالی از دشمنان کاوش کنند و به جمع‌آوری آیتم‌ها بپردازند. گوش کردن به نوار‌ها، خواندن ایمیل‌ها و انجام برخی از ماموریت‌ها در درجه سختی «صفر» از دیگر مواردی است که حامیان مالی می‌توانند به تجربه آنها بپردازند.

سازندگان در حالی که چندین تصویر جدید نیز منتشر کردند اعلام کردند که قصد دارند تا انتهای ماه سپتامبر مراحل بازی را طراحی کنند تا بتوانند در ادامه به بهبود بافت‌های گرافیکی این بازی بپردازند. به گفته آنها بافت‌های یاد شده از نسخه اصلی System Shock روی این بازی اعمال می‌شود که از طریق سیستم رندریگ PBR و نورپردازی بهبود می‌یابد.

System Shock

System Shock

سازندگان با توجه به تصاویر فوق نوشتند:

باید بدانید که بافت‌های گرافیکی این تصاویر در واقع از نسخه اصلی این بازی گرفته شده است و مرحله نهایی طراحی را نشان نمی‌دهد. این موضوع نه تنها برنامه کاری Adventure Alpha را جالب می‌کند بلکه به تیم ما اجازه می‌دهد که در زمینه بهبود طرح‌ها، نور‌پردازی، طراحی مراحل و دیگر موارد بتواند موفق عمل کند.

سازندگان همچنین در آن سو در حال کار روی آیتم‌های بازی همچون درب‌های آسانسور و دیگر موارد هستند که در ادامه می‌توانید به آنها نگاهی بیندازید.

مخاطبان و همچنین حامیان مالی از اینکه سازندگان به طور ماهیانه از روند توسعه خود اطلاعاتی منتشر می‌کنند، ابراز خشنودی کرده‌اند. باید بدانید که سازندگان قصد دارند که نسخه ریمیک System Shock را به همان شکلی توسعه دهند که طرفداران انتظار آن را می‌کشند.

از طریق این لینک می‌توانید به صفحه کمپین کیک استارتر (Kickstarter) بازسازی بازی سیستم شاک مراجعه کنید. با توجه به اطلاعاتی که در این سایت منتشر شده است بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، مک و پی سی منتشر می‌شود. تا به امروز اخبار زیادی پیرامون ریمیک سیستم شاک منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید آنها را مطالعه کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی و روند توسعه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده