// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Rise of Civilizations: قیام تمدن‌ها

بازی موبایل Rise of Civilizations نمایشی تاریخی از تمدن‌ها و تلاش آن‌ها برای بقا است؛ نتیجه اثری شدیدا ارزشمند است. با زومجی و معرفی بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rise of Civilizations، ساخته Lilith Games را می‌توان اثری دانست که سبک استراتژیک را با تحولی عظیم روبه‌رو می‌کند و به‌واسطه فراهم کردن تجربه‌ای شیرین در زمینه نبردهای استراتژیک و طراحی پویای قهرمانان افسانه‌ای، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی روی سه اصل ساخت و ساز، جنگ و تشکیل اتحاد جریان دارد و هر تمدنی که بخواهد در بازی اندروید و آیفون Rise of Civilizations برقرار بماند، باید از آن‌ها پیروی کند.

تمدن تنها کلمه‌ای است که اهمیت دارد و تمام اتفاقاتی که در بازی جریان دارد، مربوط به چندین و چند تمدن خواهد بود. هر بازیکنی که برای اولین بار وارد بازی می‌شود، باید از بین هشت تمدن موجود، یکی را انتخاب کند و سپس قهرمان افسانه‌ای خود را از بین ۲۰ تن برگزیند. این شروعی هیجان‌انگیز است و به شکوه رساندن تمدنی که در اختیار دارید، وظیفه خطیر شما است. باید به بهترین نحو نسبت به این کار مسئولیت‌پذیر باشید و تمام تلاش خود را به‌کار گیرید. بازی یک نقشه بزرگ دارد که طراحی بسیار جالبی را در آن شاهد هستیم و به جرئت می‌توان گفت که نظیر آن را در سایر بازی‌های پلتفرم موبایل ندیده‌اید. این نقشه به صورت سه‌بعدی تهیه شده است و گرافیک شدیدا بالایی دارد. جزئیات زیادی در آن به نمایش درآمده است و اطلاعات و مناطق مختلف هر هشت تمدن بازی، در آن دیده می‌شود. نقشه بازی، مثال بارزی از عظیم بودن این اثر است. این نقشه برای کشف جهان‌های دیگر تاثیر بسزایی دارد و حتی می‌توانید استراتژی نبردهای خود با دیگر تمدن‌ها را، با استفاده از آن تعیین کنید و به پیروزی نزدیک‌تر شوید.

Rise of Civilizations

فناوری‌های مدرن در طول دوره‌های مختلفی که در بازی شاهد هستیم، وجود دارند و از تنوعی بسیار عالی برخوردارند. این تفاوت‌ها گاهی دوره زمانی بسیار طولانی را شامل می‌شوند و می‌توان انتقال از یک دوره به دوره دیگر را به وضوح حس کرد. گرافیک هیجان‌انگیزی را در بازی شاهد هستیم و حرکت نیروها و جنگ‌ها به خوبی در بازی نشان داده می‌شود. تمام بازی‌های استراتژیک مهمی‌ را که در پلتفرم موبایل تجربه کرده‌اید به یاد بیاورید؛ قطعا این اثر تفاوت محسوس خودش با آن‌ها را به شما نشان خواهد داد. ساخت و ساز بخشی از توسعه هر تمدن است و بنابراین باید این مورد را در نظر داشته باشید و قطعه و سرزمینی را که در اختیار دارید با سازه‌های دفاعی و کشاورزی خوب پر کنید. هر قدر که در توسعه شهرهای خود کوشا باشید، ارتش قدرتمندتری خواهید داشت و تمدنی به مراتب ارزشمندتر نصیب‌تان می‌شود. بدین ترتیب شهرها رشد می‌کنند و مدیریت هرچه بهتر توسعه شهر، می‌تواند جذاب و هیجان‌انگیز باشد. جنگ برای بقای تمدن ضروری است و باید هر لحظه انتظار نبردی حماسی را داشته باشید. این جنگ‌ها بیش‌تر برای منابع صورت می‌گیرند و هر قدر که در طراحی استراتژی‌ها بیشتر کوشا باشید، بهتر می‌توانید عمل کنید. البته نیروها و سازه‌های دفاعی منحصربه‌فرد، دیگر نکاتی‌اند که تعیین کننده نتیجه جنگ هستند.

نقشه خارق‌العاده این بازی، با تمامی جزییاتش، همیشه در یادتان خواهد ماند

Rise of Civilizations قهرمانان افسانه‌ای را به بازی آورده و در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. رهبران تاریخی در تعداد محدودی حضور دارند و تمدن‌ها را هدایت می‌کنند. اگر تاریخ بدانید، این رهبران برای‌تان آشنا خواهند بود. یکی از مهم‌ترین مواردی که در بازی وجود دارد، مربوط به اتحادها است. اتحادها مزیت استراتژیک هر تمدنی محسوب می‌شوند و برای بقای تمدن‌ها ضروری هستند. بالاخره شما توان رویایی با همه تمدن‌ها را ندارید و باید هم‌پیمانانی داشته باشید که بتوانید در هر زمینه‌ای از آن‌ها کمک بگیرید. شما برای دفاع از قلمروی خود باید همه تلاش خود را برای متقاعد کردن دیگر تمدن‌ها صورت دهید و طرح و نقشه‌های استراتژیک و خلاقانه‌ای را پی ریزی کنید.

Rise of Civilizations

بازی Rise of Civilizations روی سه اصل ساخت و ساز، جنگ و اتحاد تمدن‌ها استوار است

بازی اندروید و آیفون Rise of Civilizations دوره‌های مختلف تاریخی را به بهترین شکل به تصویر کشیده است و تغییرات دوره‌ها را با جزئیات زیادی نشان می‌دهد. همه تمدن‌ها را با پایتختش می‌شناسند و آن را قلب تمدن می‌دانند. شما با هدایت چنین شهرهای مهمی، می‌توانید تاریخ را رقم بزنید و با علاقه بیش‌تری بازی را ادامه دهید. سازه‌ها در تمدن‌ها تفاوت عمده‌ای با یکدیگر دارند و در واقع امضای هر تمدن را ساختمان‌های آن تشکیل می‌دهند. بازی توجه زیادی به این موضوع داشته است و اگر گشتی در تمدن‌ها بزنید، خواهید دید که چقدر به این حقیقت پرداخته شده است و سازندگان با جزئیات زیاد و منحصربه‌فردی روی این موضوع کار کرده‌اند.

بازی Rise of Civilizations اثری به واقع ارزشمند است که وسعت جهانش می‌تواند حیرت‌انگیز باشد. نقشه‌ای منحصربه‌فرد و حماسی که با جزئیات زیاد و کیفیت بی‌نظیر، همه تمدن‌های بازی را نشان می‌دهد، به‌همراه رهبران و قهرمانان افسانه‌ای، ستاره‌های درخشان این اثر هستند. ساخت و ساز را جدی بگیرید، برای بقای تمدن خود به جنگ اعزام شوید و در نهایت اتحادی منسجم برای ثبت تمدن خود در تاریخ تشکیل دهید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rise of Civilizations


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده