نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

اولین پوستر رسمی فیلم Aquaman منتشر شد

در آستانه نمایشگاه کمیک کان سن دیگو، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Aquaman (آکوامن) با بازی جیسون موموآ را منتشر کرد.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت دی سی (DC) و برادران وارنر اعلام کردند اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ منتشر شود. روز گذشته نیز جیمز وان، کارگردان این فیلم تصویری را از پشت صحنه مراحل تکمیل اولین تریلر این فیلم را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. با اینکه در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 شاهد حضور مارول استودیو یا مجموعه جنگ ستارگان نیستیم، اما دی‌سی قرار است حضور پر رنگی داشته باشد و فیلم‌های این شرکت که طی ۱۸ ماه آینده قرار است اکران شوند، در این نمایشگاه نمایش خواهند داشت.

فیلم Aquaman، فیلم Shazam (شزم) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، سه محصول شرکت دی‌سی فیلمز هستند که در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال شاهد نمایش تریلر یا ویدیویی از پشت صحنه ساخت و تولیدشان خواهیم بود. در اولین پوستر رسمی فیلم آکوامن، تنها شخصیت آکوامن با بازی جیسون موموآ، حضور دارد که روی یک صخره سنگ زیر اقیانوس نشسته و در اطراف او شاهد ماهی‌ها، کوسه‌ها و دیگر موجودات دریا هستیم. همچنین شعار رسمی و تبلیغاتی فیلم Aquaman نیز ظاهرا Home is Calling است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Aquaman Poster

نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی 2018 از روز پنج شنبه این هفته آغاز و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. پنل مشترک برادران وارنر و دی‌سی فیلمز نیز در روز شنبه برگزار خواهد شد. جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، لودی لین، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک و مایکل بیچ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده