نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

انتشار اطلاعاتی جدید از فصل سوم Stranger Things

از فصل سوم سریال مورد انتظار Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) که برای پخش در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده، حال اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

در تیزر جدیدی از فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، فروشگاه استارکورت مال شهر هاوکینز دیده می‌شود و برندهای مختلفی چون گپ، کلیر و سام گوودی به تصویر کشیده می‌شوند که همگی به ترتیب نماد لوگوهای معروف دههٔ ۸۰ میلادی هستند. در انتهای ویدئو تصویر شخص آشنایی را می‌بینید و آن شخص کسی نیست جز استیو هرینگتون که نقش شخصیت جو کری را در دو فصل پیشین ایفا می‌کرد و در تیزر ویدئو جدید مشغول به فروش بستنی قیفی بوده و پشت صندوق ایستاده است.

متأسفانه این تیزر ویدئو این گونه به پایان رسید که نباید منتشر پخش فصل سوم تا فصل تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی باشیم: «فروشگاه استارکورت قرار نیست تا تابستان سال بعد افتتاح شود.» این گفته بدین معنا است که فصل سوم در تابستان سال بعد پخش خود را آغاز خواهد کرد و احتمالاً در آن زمان باید منتظر پخش سریال باشیم.

ST

هر زمان پخش فصل سوم سریال Stranger Things آغاز شود، شهر هاوکینز مرکز اتفاقات داستانی خواهد بود و شخصیت کری را بیشتر ملاقات خواهیم کرد. در فصل دوم مجموعهٔ Stranger Things، هر دو شخصیت هاپر و استیو جایگاه ویژه‎ای در داستان داشتند؛ این دو شخصیت توانستند در میان المان‌های داستانی و شخصیتی همچون دختری با توانایی ذهنی خارق‌العاده، موجودات چند بُعدی و ماوراءالطبیعه و نوستالژی دههٔ ۸۰ میلادی که با اشاره به فیلم‌ها و فرهنگ عامه و گروه‌های راک فوق‌العاده آن دوران خاطرات شیرینی را برای بینندگان سن‌وسال‌دارتر رقم زد، نقش‌هایی به‌یادماندنی از خود بر جای بگذارند. در فصل دوم دیدیم که شخصیت استیو می‌تواند شخصیتی متفاوت با آنچه در اپیزودهای ابتدایی فصل اول از وی دیدیم باشد و شاید نمایش این بُعد از شخصیت استیو سبب شود در فصل بعدی جایگاه بهتری نیز از فصل دوم داشته باشد. دیوید هاربر نیز از همکاری بیشتر با جو کری استقبال کرده بود.

متأسفانه این تیزر ویدئو این گونه به پایان رسید که نباید منتشر پخش فصل سوم تا فصل تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی باشیم

اردیبهشت امسال، شبکه نتفلیکس با انتشار ویدئویی از شروع فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things  خبر داد. فیلمبرداری و تولید این سریال در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا در جریان است. برادران دافر نیز پیش‌تر بدین موضوع اشاره داشتند که سریال Stranger Things حداقل تا فصل چهارم ادامه خواهد داشت و حتی امکان ساخت فصل پنجم این سریال نیز وجود دارد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال علمی تخیلی، از ۳ اردیبهشت آغاز شده است. همان‌طور که می‌دانید فصل دوم سریال Stranger Things پتانسیل بالایی در بخش داستانی داشت و از طرفی شخصیت‌های آن هر کدام توانایی تشکیل تیمی دو و چند نفره را داشتند و از همین رو در فصل سوم باید منتظر اتفاقات هیجان‌انگیزی باشیم که در فصل دوم در واقع پیش‌نمایشی از آن‌ها را شاهد بوده‌ایم.

فصل سوم سریال Stranger Things چند بازیگر مهمان دارد؛ شبکه نتفلیکس چندی پیش اعلام کرده بود کری الویس و جک بیوزی به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده‌اند. کری الویس قرار است نقش شهردار کلاین را در فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند. این شخصیت، خوش‌قیافه، نفرت‌انگیز و شخصی که مسائل و اتفاقات را ساده می‌گیرد، توصیف شده است. در واقع شهردار کلاین یک سیاستمدار کلاسیک دههٔ ۸۰ میلادی است که بیشتر به تصویر خودش در جامعه و در بین مردم اهمیت می‌دهد تا اینکه به مسائل این شهر کوچک توجه داشته باشد. جک بیوزی نیز نقش شخصیتی به‌نام بروس را بر عهده دارد که یک روزنامه‌نگار در روزنامه هاوکینز پست است. علاوه بر الویس و بیوزی، تقریباً دو ماه پیش، شبکه نتفلیکس از اضافه شدن مایا هاوک به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things خبر داده بود. دیگر بازیگر جدید فصل سوم این سریال، فرانچسکا رآله، بازیگر سریال Haters Back Off و فیلم تلویزیونی Paradise by the Dashboard Light است؛ رآله قرار است نقش شخصیتی به‌ نام هدر را در چند قسمت از فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند که طبق توصیف این شخصیت، او یک نجات غریق محبوب در استخر جامع شهر هاوکینز است. جزئیات بیشتری از نقش رآله در این سریال منتشر نشده است؛ اما طبق اطلاعات فاش‌شده، او نقش کلیدی مهمی را در اتفاقات رمزآلود و تاریک فصل جدید سریال Stranger Things دارد. شان لوی، تهیه‌کنندهٔ سریال Stranger Things پیش‌تر اشاره کرده بود که داستان این فصل از سریال یک سال پس از پایان فصل دوم و در تابستان سال ۱۹۸۵ روایت خواهد شد. وی همچنین به جزئیات اندکی از داستان فصل سوم اشاره کرده بود و اینکه رابطه‌ٔ دو شخصیت مایک و اِلِون قوی‌تر می‌شود و ادامه می‌یابد و دو شخصیت مد مکس و لوکاس نیز رابطه‌ٔ بسیار دوستانه و نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت.

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، فرانچسکا رآله در نقش هدر، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده