نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

حضور هریسون فورد در لایو اکشن Call of the Wild

هریسون فورد، بازیگر مجموعه فیلم‌های Indiana Jones، در حال مذاکره برای حضور در فیلم لایو اکشن Call of the Wild (ندای وحش) کریس ساندرز است.

هریسون فورد، بازیگر مجموعه فیلم‌های Indiana Jones (ایندیانا جونز)، در حال مذاکره برای حضور در فیلم لایو اکشن Call of the Wild (ندای وحش) کریس ساندرز است. سایت هالیوود ریپورتر (THR) این خبر را تأیید کرده است و پروژهٔ جدید کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox)، به یکی از کارگردانان انیمیشن The Croods (کرودز) و How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) سپرده شده است. پروژه‌ٔ Call of the Wild، اولین پروژهٔ لایو اکشن این نویسندهٔ انیماتور، تهیه‌کننده و کارگردان سینمای هالیوود است. داستان این فیلم لایو اکشن به زندگی سگ‌های سورتمه، گرگ‌ها و انسان‌ها در سرزمین‌های شمالی می‌پردازد و جلوه‌های ویژه در آن حرف اول را خواهد زد.

مراحل فیلمبرداری فیلم Call of the Wild از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد و کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران این فیلم را برای ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی‌ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی کرده است.

فیلم Call of the Wild اقتباسی از رمان کلاسیک معروف جک لندن، نویسندهٔ شهیر سوسیالیست آمریکایی، با همین عنوان است که در سال ۱۹۰۳ به رشتهٔ تحریر درآمد. از دیگر رمان‌های معروف این نویسنده می‌توان به A Daughter of the Snows (دختر برف‌ها)، The Sea-wolf (گرگِ دریا)، White Fang (سپید دندان)، Before Adam (قبل از آدم) و The Scarlet Plague (طاعون سرخ) اشاره داشت.

جدیدترین فیلم هریسون فورد، فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز 5) است که چندی پیش سایت وِرایتی ضمن اعلام عقب افتادن زمان فیلمبرداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 تا زمانی نامشخص، اعلام کرد بسیار بعید است که این فیلم در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیرماه ۱۳۹۹)‌ اکران شود. پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۹۷ یا اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) در بریتانیا آغاز خواهد شد، اما فیلمبرداری آن تا ماه‌ها حتی یک سال یا بیشتر ممکن است عقب بیفتد. گفته می‌شود دلیل این تأخیر، تغییر نویسنده فیلم بوده تا جاناتان کاسدان اکنون زمان بیشتری را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم در اختیار داشته باشد. همچنین خبرهایی مبنی بر احتمال تغییرات بیشتر در قسمت پنجم فیلم Indiana Jones نیز شنیده می‌شود. فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده)، اولین فیلم مجموعه ایندیانا جونز بود که در سال ۱۹۸۱ روی پرده‌ٔ سینما رفت. پس از آن، فیلم Indiana Jones and the Temple of Doom (ایندیانا جونز و معبد مرگ) در سال ۱۹۸۴، فیلم Indiana Jones and the Last Crusade (ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی) در سال ۱۹۸۹ و فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین) در سال ۲۰۰۸، تولید شدند و روی پرده‌ٔ سینما رفتند.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده