// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

آپدیت جدید بازی World of Warcraft امروز منتشر می شود

در آستانه انتشار بسته الحاقی Battle of Azeroth بازی World of Warcraft، کمپانی Blizzard آپدیتی در قالب Pre Patch منتشر می‌کند.

یکی از بزرگترین بسته‌های الحاقی بازی World of Warcraft به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. محتوای Battle for Azeroth برای انتشار در ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است و حال سازندگان در کمپانی بلیزارد (Blizzard) پیش از اضافه کردن این بسته دانلودی، یک آپدیت برای بازی منتشر می‌کنند. به‌روزرسانی جدید این بازی MMO در حالی که فایل‌های پایه محتوای یاد شده را آماده‌سازی می‌کند در آن سو شامل ویژگی‌های جدیدی نیز می‌شود.

محتوای پیش از آپدیت یا همان Pre-Patch بازی WOW امروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر ماه)‌ منتشر می‌شود. در حالی که محتویات زیادی در این آپدیت جای گرفته است، ما شاهد سیستم جدیدی به نام War Mode هستیم که تاثیراتی روی بخش PvP دارد. بازیکنانی که از لول ۲۰ یا بالاتر برخوردار هستند می‌توانند با ملاقات کردن Orgrimmar یا Stormwind سیستم War Mode را فعال کنند. بازیکنان با مشخص کردن حریف خود در تمامی محیط‌ها حتی Northshire می‌توانند با دیگران رقابت و مبارزه کنند. البته در انتها بلیزارد گفت که حتی در صورت فعال بودن War Mode، محیط‌های Sanctuary شامل حالت PvP نمی‌شود.

در کنار حالت War Mode، آپدیت جدید سیستم استعداد PvP را  نیز بهینه‌سازی می‌کند. پیش‌تر، بازیکنان می‌توانستند با ملحق شدن به بخش PvP و افزایش سطح Honor به استعداد‌های جدید دست پیدا کنند. با آپدیت جدید، بایکنان همراه با بالا بردن لول یا همان سطح خود می‌توانند استعداد‌های یاد شده را فعال کنند. همچنین کاربران می‌توانند حال به جای حالت ردیفی تنظیمات، از تنظیمات گروهی برای انتخاب کردن استعداد خود استفاده کنند.

پس از انتشار آپدیت جدید، بلیزارد رویداد جدیدی را در محیط‌هایی Teldrassil و Lordaeron برگزار می‌کند. رویداد‌های یاد شده از تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد ماه) شروع می‌شود و به مدت ۳ هفته تا پیش از آغاز Battle of Azeroth در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جزئيات این آپدیت می‌توانید به وب‌سایت رسمی بلیزارد مراجعه کنید.

بسته دانلودی Battle of Azeroth در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) برای بازی ورلد آف وارکرفت منتشر می‌شود. در کنار تغییرات یاد شده، شاهد منطقه‌های جدید Kul Tiras و Zandalar در کنار جزیره‌های تازه خواهیم بود که برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. Expansion جدید همچنین میزان ظرفیت لول بازیکنان را تا ۱۲۰ ارتقا می‌دهد و در آن سو نیز Dungeonها و Raidهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی World of Warcraft در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده