// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی South Park: The Stick of Truth برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

کمپانی یوبیسافت در راستای انتشار گزارش مالی سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ خود، اعلام کرد که بازی South Park: The Stick of Truth را به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد و در همین راستا اعلام کرد که یکی از بازی‌های این کمپانی در سه ماهه بعدی سال مالی، به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. این استودیو در گزارش خود اعلام کرد که بازی South Park: The Stick of Truth در بازه بین ماه جولای تا سپتامبر میلادی (بین تیر تا مهر ماه) به کنسول نینتندو سوییچ خواهد آمد. اولین بازی مجموعه South Park نسخه فیزیکی نخواهد داشت و تنها به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه eShop منتشر خواهد شد.

پس از انتشار جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی South Park: The Fractured But Whole روی کنسول سوییچ، منطقی به‌نظر می‌رسد که بازی اول این مجموعه هم به این کنسول راه پیدا کند. بازی South Park: The Stick of Truth ابتدا در کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 برای آن دسته از کاربرانی که بازی South Park: The Fractured But Whole را پیش خرید کرده بودند به صورت دیجیتالی در دسترس بود و پس از آن در بهمن‌ماه سال ۹۶ به صورت فیزیکی برای این کنسول‌ها عرضه شد.

با آن‌که زمان انتشار و قیمت بازی South Park: The Stick of Truth هنوز مشخص نشده است، اما Ubisoft اعلام کرده است که به‌زودی اخبار بیشتری در رابطه با آن اعلام خواهد کرد. با توجه به آن‌که این بازی در کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد، انتظار می‌رود که این بازی در کنسول نینتندو سوییچ هم قیمت مشابهی داشته باشد.

اگر از قصد دارید تا با دنیای South Park آشنایی بیشتری پیدا کنید، می‌توانید نقد و بررسی بازی South Park: The Fractured But Whole را در سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده