// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

سازنده Days Gone در حال کار روی یک آی پی جدید است

با توجه به آگهی شغلی منتشر شده از سوی Bend Studio، آن‌ها به دنبال یک کانسپت آرتیست ارشد برای بازی جدید خود هستند.

چندی پش بود که خبری منتشر شد در مورد استودیو بند (Bend Studio)، سازنده بازی Days Gone، که آن‌ها در حال کار روی یک بازی جدید هستند و به دنبال نفرات جدید در بخش‌های مختلف می‌گردند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده آگهی شغلی جدیدی را منتشر کرده است.

با توجه به آگهی شغلی جدید استودیو بند، آن‌ها به دنبال یک کانسپت آرتیست (طراح هنرهای مفهومی) جدید هستند. متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی از بازی جدید Bend Studio در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار یک بازی AAA جدید را داشت و بازی مورد نظر، دنباله بازی Days Gone و ریمستر یا بازسازی سایر بازی‌ها نظیر Syphon Filter نخواهد بود. در آگهی شغلی ذکر شده نوشته شده است:

این شخص مسئول طراحی هنر مفهومی‌ای (کانسپت آرت) است که نور و روشنایی را در طول بازی به نمایش می‌گذارد. این مورد برای کل بازی باید اعمال شود و شامل رنگ‌بندی‌های کلیدی و مهم برای محیط، شخصیت‌ها و میان‌پرده‌ها می‌شود که به خوبی بتواند موارد احساسی در طراحی بازی و داستان را به تصویر بکشد.

با تمام این تفاسیر به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد بازی جدید استودیو بند باشیم و شاید در نسل آینده این بازی معرفی شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ بازی Days Gone در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده