// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

پرداخت های درون برنامه ای از بازی Shadow of War حذف شدند

در جدیدترین به روزرسانی بازی Middle-earth: Shadow of War، پرداخت‌های درون برنامه‌ای از این بازی حذف شدند.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای همیشه موجب نارضایتی کاربران می‌شوند و تا به امروز بازی‌های زیادی را دیده‌ایم که از این مورد استفاده کرده‌اند و نتوانسته‌اند مخاطبان را به خود جلب کنند. زمانی که بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد، عده‌ای بر این عقیده بودند که پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی روی گیم‌پلی تاثیر مستقیم می‌گذارد و موجب نارضایتی شده بود.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو مونولیث پروداکشنز (Monolith Productions)، سازنده بازی Middle-earth: Shadow of War، اعلام کرده که آپدیت جدید بازی Shadow of War پرداخت‌های درون برنامه‌ای را از بازی حذف می‌کند. این استودیو پیش از این قول حذف پرداخت‌ درون برنامه‌ ای بازی را به کاربران داده بود.

جدا از این مورد، مهم‌ترین تغییر به‌روزرسانی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War به پایان اصلی بازی مربوط می‌شود. حال مراحل مورد نیاز برای ۱۰۰ درصد شدن بازی کمتر شده و از طرفی تغییراتی در نوع دیالوگ‌ها نیز ایجاد شده است. همچنین سیستم پیشرفت بازیکنان بیش از پیش بهتر و بهینه‌تر شده است. اگر علاقه‌مند به مطالعه تمامی تغییرات آپدیت جدید بازی Middle-earth: Shadow of War هستید می‌توانید از طریق منبع خبری، آن‌ها را مطالعه کنید.

بازی Middle-earth: Shadow of War توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده