// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۹

آپدیت جدید بازی No Man's Sky با نام Next معرفی شد

جدیدترین آپدیت بازی No Man's Sky که با نام Next معرفی شده است قرار است محتویات چند نفره تازه‌ای به بازی اضافه کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هلو گیمز (Hello Games) اطلاعاتی از تازه‌ترین آپدیت بازی No Man’s Sky منتشر کرد. به‌روزرسانی یاد شده شامل ویژگی‌هایی می‌شود که طرفداران برای این بازی جهان باز و علمی تخیلی درخواست کرده بودند. ۲۴ جولای (۲ مرداد ماه) مصادف می‌شود با راه‌یابی آپدیت جدید که با نام Next معرفی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. از محتویات مهم این به‌روزرسانی می‌توان به ویژگی تازه‌ای در بخش چند نفره اشاره کرد. بازیکنان از طریق ویژگی جدید می‌توانند تیم کوچکی از دوستان خود تشکیل دهند و با یکدیگر دنیای وسیع این بازی را کاوش کنند.

سازندگان در مورد ویژگی جدید بخش چند نفره نوشتند:

جان دوستانتان را نجات دهید یا اینکه برای بقای خود دیگران را از بین ببرید. شما می‌توانید پناهگاه‌های کوچکی بسازید و آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. به همراه دوستان خود به نبرد‌های فضایی ملحق شوید تا با دیگر حریفان و دشمنان مبارزه کنید. مسیر‌هایی را برای مسابقه دادن در دنیای بیگانگان بسازید و در حالی که آن را با دیگر بازیکنان به اشتراک می‌گذارید با آنها مسابقه‌ای نیز داشته باشید. باید بدانید که سیستم شخصی‌سازی باعث می‌شود که ظاهر شما از دیگر بازیکنان متفاوت باشد.

به گفته سازندگان، جلوه‌های ظاهری بازی به طور کلی بهینه‌سازی شده است. هلو گیمز در این باره نوشت:

تمامی جلوه‌های گرافیکی بازی از بافت‌های زمین گرفته تا دریا و ابر‌ها به طور چشمگیری بهبود یافته است. در آن سو جزئیاتی نیز به گرافیک فضاپیما‌ها، NPCها و ساختمان‌ها اضافه شده است. در کنار بهبود‌های یاد شده، حال بازیکنان می‌توانند بازی را با زاویه دید سوم شخص تجربه کنند.

No Man

آپدیت Next بازی No Man’s Sky همچنین تغییراتی در سیستم ساخت و ساز ساختمان‌ها نیز اعمال می‌کند. با آپدیت جدید بازیکنان می‌توانند چندین سازه را در سرتاسر سیاره تاسیس کنند. محدودیت‌هایی در اندازه آیتم‌های ساخت و ساز به عمل آمده است. همچنین آیتم‌هایی جدیدی نیز برای روند Crafting به بازی اضافه می‌شود.

در انتها، قابلیت جدیدی برای فضا‌پیماها (بارکش‌ها) نیز اضافه می‌شود که بازیکنان در این راستا می‌توانند برنامه‌ای برای آنها تعیین کنند. کاربران می‌توانند بارکش‌ها را به گوشه کنار دنیای این بازی بفرستند یا اینکه با دوستان خود همراه این فضاپیما شوند و به کاوش خود ادامه دهند. در تریلر منتشر شده می‌توانید با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

هلو گیمز در نشست خبری گفت:

دو سال پیش تیم توسعه دهنده ما توانست با بازی No Man’s Sky تجربه شیرین کاوش در دنیای علمی تخیلی و جهان‌باز را به دست کاربران برساند. این بازی یک اثر نو‌آورانه برای ما بود و ما نیز عاشق آن هستیم. این بازی همیشه من را یاد کتاب‌های عملی تخیلی می‌اندازد که در دوران نوجوانی‌ام مطالعه کرده‌ام.

ما پس از عرضه بازی با چهار آپدیت بزرگ توانستیم بازی را وسیع‌تر کنیم. این موضوع با آپدیت Next و ویژگی‌های جدید بخش آنلاین نیز گسترده‌تر شد. ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که بازیکنان محتویات جدید را تجربه کنند.

بازی No Man's Sky هم‌اکنون برای PS4 و کامپیوتر (و به زودی Xbox One) در دسترس است و آپدیت جدید Next نیز در ۲ مرداد ماه برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه تریلر این محتوا را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی No Man's Sky در زومجی نمره ۷.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

برای یک بازی که قرار بود انقلابی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد، No Man's Sky ناامیدتان می‌کند چون نه می‌تواند یک بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و نه دنیای عظیمش نقش چندانی در راستای موفقیت آن بازی می‌کند. اما یک تجربه‌ی منحصر به فرد است چون مشابه‌اش قبلاً نبوده و حضورش مفید است چون می‌تواند الهام‌دهنده‌ی بازی‌های بعد از خود باشد. پرسه زدن در سیاره‌های بی‌شمار کهکشان، جستجو برای منابع مورد نیاز و پرواز در فضای بی‌کران برای چند ساعت لذت‌بخش است و بعد تبدیل به یک چرخه‌ی تکرار‌شونده می‌شود. No Man's Sky از آن بازی‌هایی است که نه می‌توان آن را توصیه کرد و نه دورش خط کشید، باید خودتان تجربه‌اش کنید تا خودش را نشان دهد. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده