نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Reigns: Her Majesty میزبان محتوای جدیدی می‌شود

استودیو نریال از انتشار محتوای جدیدی برای بازی تحسین‌شده Reigns: Her Majesty در هفته جاری خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم بازی Reigns: Her Majesty (با قیمت ۲.۹۹ دلار) که تعیین سرنوشت جهان را به وسیله کارت‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، در روزهای پیش رو میزبان محتوای جدیدی خواهد شد. این خبر از طریق حساب توییتر بازی به اشتراک گذاشته شده است. بازی Reigns: Her Majesty دنباله‌ای برای بازی Reigns (با قیمت ۲.۹۹ دلار)، نسخه‌ی ابتدائی و بسیار محبوب این مجموعه به شمار می‌آید که هر دو نظر منتقدان را به خود جلب کردند و به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافتند.

بازیکنان در بازی Reigns به عنوان یک پادشاه بر قلمرو تحت سلطه خود حکومت می‌کردند، اما در بازی Reigns: Her Majesty نقش ملکه‌ای را بر عهده دارند که باید با تصمیم‌ها و واکنش‌های خود به پادشاه در اداره‌ی سرزمین کمک کند. البته باید گفت که تمام تصمیمات حیاتی و غیرحیاتی بازی به وسیله شخص ملکه انجام می‌شود و حضور پادشاه در این نسخه بیشتر جنبه‌ی تشریفاتی دارد. بازیکنان در اتخاذ تصمیم‌ها به هیچ عنوان تنها نخواهند بود؛ چرا که مشاوران قابل اعتماد اندرزهایی را به بازیکنان می‌دهند که در همه مواقع درست نخواهد بود، اما بازیکنان می‌توانند به صلاح‌دید خود از آن‌ها استفاده یا به طور کلی از آن‌ها صرف نظر کنند.

در بخش گیم‌پلی بازی Reigns: Her Majesty بازیکنان باید کارت‌ها را به سمت چپ و راست جابه‌جا کنند و با توجه به شرایط، به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام کنند. در بالای هر کارت شاهد نمادهایی هستیم که  پایه‌های اصلی حکومت را شکل می‌دهند و با هر تصمیم مقدار آن‌ها تغییر می‌کند. هدف بازیکنان برقراری تعادل بین مقادیر هر چهار نماد است و به محض خالی یا پر شدن یکی از نماد‌ها شاهد مرگ قریب‌الوقوعی خواهیم بود. بازیکنان در این بازی به واسطه تصمیم‌های خود می‌توانند ارتش را به پیروزی برسانند یا باعث به دام افتادن افراد آن شوند. در این بازی مرگ به معنای پایان کار نیست و هر بار که بازیکنان با مرگ مواجه شوند، به عنوان پادشاه بعدی برای حکومت بر امپراطوری بازمی‌گردند. بازی Reigns: Her Majesty از سیستم مبتنی بر کارت و برخی طرح‌های مشابه بازی Reigns استفاده می‌کند، اما شامل کاراکترها و داستان‌هایی است که در نسخه اول نمی‌توان آن‌ها را یافت.

استودیو نریال از زمان عرضه بازی Reigns: Her Majesty حسابی مشغول بوده است و قطعا محتوای جدید بازی روح تازه‌ای را به کالبد آن می‌دمد. با اینکه اطلاعات زیادی از این محتویات در دست نیست، اما می‌توان انتظار اضافه شدن کارت‌های تازه و البته برخی کاراکترهای جدید را در بروزرسانی آتی بازی داشت. همچنین لی الکساندر به تیم توسعه بازی Reigns: Her Majesty اضافه شده است؛ بنابراین او نیز احتمالا در توسعه بسته الحاقی جدید نقش داشته است. بسته گسترش‌دهنده جدید بازی Reigns: Her Majesty در هفته جاری برای تمام پلتفرم‌ها از جمله اندروید و iOS منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در تابستان سال جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی Reigns: Her Majesty در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

یک دنباله‌ی موفق یعنی دنباله‌ای که ضمن حفظ ویژگی‌هایی که نسخه‌ی اول را خاص و به یاد ماندنی کرده بودند، مکانیسم‌های جدید هم اضافه کند و آن‌ها را گسترش دهد. Reigns: Her Majesty نمونه‌ی بسیار خوب یک دنباله‌ی موفق در دنیای بازی‌های موبایل است که با شوخ‌طبعی و جسارت خود در بیان داستانشان به وسیله‌ی شخصیت‌ها و کارت‌های بی‌پایان، یک تجربه‌ی ناب موبایلی (و حالا البته رایانه‌ای) است.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Reigns را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده