نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

تریلر جدید فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم همانطور که وعده داده بود جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Bohemian Rhapsody را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که به‌تازگی وعده داده شده بود، شرکت فاکس قرن بیستم دومین و جدیدترین تریلر فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) را منتشر کرده است. تمرکز این فیلم قرار است روی زندگینامه فردی مرکوری و تشکیل گروه راک کوئین (Queen) باشد و همچنین کنسرت معروف لایو اید (Live Aid) قرار است بخش مهمی از این فیلم را تشکیل بدهد. رامی ملک نقش فردی مرکوری را در این فیلم بر عهده دارد. در ماه اردیبهشت امسال اولین تیزر تریلر فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در دومین تریلر این فیلم که در واقع اولین تریلر رسمی آن نیز است، شاهد تصاویر جدید بسیاری از فیلم Bohemian Rhapsody هستیم که در برای ساخت تریلر از آهنگ و موسیقی گروه کوئین نیز استفاده شده است. 

در دومین تریلر فیلم Bohemian Rhapsody شاهد دوران جوانی فردی مرکوری هستیم و در این تریلر اولین ملاقات اعضای گروه کوئین و تشکیل آن نمایش داده می‌شود. همچنین در این تریلر شاهد نحوه ساخت و ضبط آهنگ‌های گروه کوئین هستیم و در طول آن برخی از بحران‌ها و مشکلات گروه نیز نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، برخی از اجراهای معروف گروه کوئین نیز در دومین تریلر فیلم Bohemian Rhapsody قابل مشاهده است که به‌نظر می‌رسد تیم سازنده فیلم به خوبی از عهده بازسازی این صحنه‌های فوق العاده از تاریخ موسیقی بر آمده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در سال ۲۰۱۰، ساخت فیلم Bohemian Rhapsody برای اولین‌بار تایید شد که در آن زمان ساشا بارون کوهن، بازیگر فیلم Borat (بورات)، قرار بود که نقش فردی مرکوری را در این فیلم بازی کند، اما این موضوع باعث نارضایتی اعضای باقیمانده گروه کوئین شد و در نهایت پس از اختلاف بین تیم تولید و بارون کوهن، حضور این کمدین در این فیلم منتفی شد. بن ویشاو، بازیگر فیلم Skyfall (اسکای‌فال) دیگر نامی بود که گفته می‌شد قرار است نقش فردی مرکوری را در فیلم Bohemian Rhapsody بازی کند، اما در نهایت این نقش به رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (مستر ربات)، رسید.

فیلم Bohemian Rhapsody به کارگردانی دکستر فلچر، قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده