نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

تیزر تریلر فیلم Glass منتشر شد؛ تریلر اصلی به زودی

اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Glass (شیشه) ام نایت شیامالان منتشر شد و تریلر اصلی نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

اولین تیزر تریلر فیلم Glass (شیشه) ام نایت شیامالان که دنبالهٔ دو فیلم Unbreakable (نشکن) و Split (گسست) است، منتشر شد و طبق اخبار جدید، تریلر اصلی نیز به‌زودی منتشر می‌شود.

تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Glass ام نایت شیامالان حدود ۱۵ ثانیه است و با وجود اینکه اطلاعات چندانی در این تیزر نشان داده نمی‌شود، اما جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب، دیالوگ‌های مرموزی را به زبان می‌آورد و به بازگشت هیولا اشاره می‌کند. برای نمایش تریلر اصلی فیلم Glass باید تا روز جمعه منتظر بمانیم که تریلر مورد نظر برای پخش در نمایشگاه کامیک کان شهر سن دیگو برنامه‌ریزی شده است. این تیزر تریلر کوتاه را در پایین مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Glass که قرار است زمستان امسال روی پردهٔ سینما برود، دنباله فیلم Split، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی از همین کارگردان محسوب می‌شود. در مورد فیلم Split هم این‌طور می‌توان گفت که این فیلم دنباله پنهانی فیلم تریلر و ماوراءالطبیعه Unbreakable بود. در فیلم Unbreakable، الیجاه پرایس به‌عنوان شخصیتی که عاشق کتاب‌های کمیک است و مجموعه‌ای از این کتاب‌ها دارد معرفی شد. الیجاه پرایس معروف به مرد شیشه‌ای، با کوچک‌ترین ضربه‌ای استخوان‌هایش می‌شکست و این شخصیت در مقابل دیوید دان با بازی بروس ویلیس قرار داشت که دارای قدرت خاصی بود که وی را در مقابل هر حادثه‌ای شکست‌ناپذیر می‌ساخت. شخصیت الیجاه پرایس در فیلم جدید Glass بار دیگر نقش مرد شیشه‌ای معروف را ایفا خواهد کرد.

چندی پیش ام. نایت شیامالان در سخنانی اعلام کرد که کنفرانسی مطبوعاتی از فیلم Glass در جشنواره کامیک‌ کان شهر سن دیگو برگزار خواهد شد و البته اولین پوستر فیلم Glass را هم منتشر کرد که در آن سه شخصیت اصلی داستان حضور دارند. در آن پوستر جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، بروس ویلیس در نقش دیوید دان و ساموئل ال جکسون در نقش الیجاه پرایس حضور دارند.

همچنین به تازگی اولین تصاویر از فیلم Glass منتشر شد که شخصیت‌های منفی و پروتاگونیست فیلم را نشان می‌دهد. در این تصاویر ما دیوید دان با بازی بروس ویلیس و الیجاه پرایس با هنرنمایی ساموئل ال جکسون یا همان شیشه از فیلم نخست و وندل کرامب/هیولا با نقش‌ آفرینی جیمز مک‌آووی از فیلم Split را می‌بینیم.

علی‌رغم اینکه فیلم Unbreakable یکی از بهترین فیلم‌های ام. نایت شیامالان بود و در گیشه نیز عملکردی موفقیت‌آمیز از خود بر جای گذاشت و با بودجه ۷۵ میلیون دلاری نزدیک ۲۵۰ میلیون دلار فروش داشت، اما سازندگان تا مدت‌ها تصمیمی برای ساخت دنباله این فیلم نداشتند. فیلم Unbreakable در زمان خود یکی از بهترین‌های ژانر ابرقهرمانی بود و در واقع این فیلم را می‌توان یکی از پیشگامان این ژانر دانست. در هر صورت زمان زیادی به پایان انتظار تقریباً دو دهه‌ای طرفداران برای تماشای دنبالهٔ فیلم Unbreakable باقی نمانده است و به‌زودی سه شخصیت جذاب مرد شیشه‌ای، مرد نشکن و هیولا، در یک فیلم به تصویر کشیده خواهند شد.

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجاه پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجاه پرایس) و سارا پلسن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Glass بر عهده ام. نایت شیامالان بوده است.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده