نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تاریخ انتشار بلوری فیلم Solo: A Star Wars Story اعلام شد

والت دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Solo: A Star Wars Story را تایید و اعلام کردند.

از اوایل ماه خرداد امسال اکران جهانی فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) آغاز شد، اما عملکرد این فیلم در گیشه بسیار پایین‌تر از انتظار بود. این فیلم تاکنون حدود ۳۸۵ میلیون دلار که شامل فروش ۲۱۲ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و فروش ۱۷۳ میلیون دلاری در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروخته است. با این حال، بودجه ساخت دومین قسمت فرعی فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) حدود ۲۷۵ میلیون دلار برآورد شده است تا این فیلم با یک شکست و ضرردهی بزرگ مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Solo: A Star Wars Story تایید و اعلام شده است. 

والت دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتال اچ‌دی فیلم Solo: A Star Wars Story در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) عرضه می‌شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه‌هایی چون بلوری، 4K Ultra HD و DVD است، در تاریخ ۲۵ سپتامبر امسال (۳ مهر) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه خانگی فیلم Han Solo (هان سولو) شامل بخش‌های اضافه‌ای چون صحبت کارگردان (ران هاوارد) و بازیگران فیلم، پشت صحنه خلق شخصیت چویی، صحبت‌ها و توضیحات لارنس و جاناتان کاسدان در مورد مجموعه جنگ ستارگان و فیلم هان سولو، پشت صحنه ساخت صحنه تعقیب و گریز و فرار از سیاره کرلیا، پشت صحنه ساخت صحنه دزدی از قطار، ویدیویی از مراحل ساخت دروید L3-37، ویدیویی از کنترل سفینه میلینیوم فالکون توسط هان سولو و چویی و همچنین هشت صحنه حذف شده از فیلم می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی و نسخه ویژه این فیلم را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story

Solo: A Star Wars Story

در صحنه‌های حذف شده فیلم، شاهد نسخه طولانی‌تر اولین ملاقات هان سولو با چویی چوباکا هستیم. همچنین صحنه‌های حذف شده‌ای از مبارزات فیلم نیز در این هشت صحنه دیده می‌شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، تندی نیوتون، جان فاورو و فیبی والر-بریج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده