// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

آپدیت آماده سازی بسته الحاقی Battle for Azeroth برای World of Warcraft منتشر شد

در جریان به روزرسانی جدید بازی World of Warcraft، حالت War به بازی اضافه شد.

چندی پیش اعلام شد که در آپدیت آینده بازی World of Warcraft، حالت War به بازی اضافه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی World of Warcraft، به‌روزرسانی مورد نظر را در دسترس کاربران قرار داده است. برای دستیابی به حالت War باید به سطح ۲۰ برسید. این حالت به شما اجازه می‌دهد که رویارویی‌های PvP خود را مدیریت کنید.

به عبارتی، زمانی که به سطح مورد نظر رسیدید، با توجه به نوع وفاداری که انتخاب کرده‌اید، باید به سراغ Orgrimmar یا Stormwind بروید تا این ویژگی برای شما فعال شود. حال پس از فعال شدن War Mode می‌توانید با تمام بازیکنان دنیای Word of Warcraft در هر محیط بازی نظیر Northshire Abbey مبارزه کنید. البته کمپانی بلیزارد اعلام کرده است که منطقه‌های بخش Sanctuary برای حالت PvP در دسترس نیستند؛ حتی اگر حالت War برای شما فعال باشد.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت پیش زمینه بسته الحاقی Battle for Azeroth می‌توان به تغییرات اعمال شده روی بخش استعداد‌ها (تلنت‌ها) اشاره کرد. در گذشته نحوه دریافت استعدادها بدین شکل بود که باید در مبارزات PvP شرکت می‌کردید و سطح Honor خود را افزایش می‌دادید. حال در جریان آپدیت جدید بازی WOW، باید در حالت PvP تلاش بیشتری کنید و دشمنان بیشتری را از بین ببرید و از طرفی سطح Honor خود را افزایش دهید. همچنین در گذشته انتخاب استعدادها به صورت ردیفی بود و از میان ردیف‌های متفاوت استعداد مورد نظر را انتخاب می‌کردید. این در حالی است که پس از به‌روزرسانی ذکر شده بازیکنان گروه‌های مختلفی از استعدادها را مشاهده خواهند کرد که می‌توانند گزینه مورد نظر خود را از میان گروه‌ها انتخاب کنند.

در انتها اعلام شده است که از تاریخ سه مرداد ماه (۲۴ جولای) در Teldrassil و Lordaeron رویدادهای جدیدی برگزار می‌شوند و تا زمان عرضه بسته الحاقی Battle for Azeroth یعنی سه هفته دیگر ادامه خواهند داشت. بسته الحاقی Battle for Azeroth بازی World of Warcraft در تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۴ آگوست) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده