// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ عرضه رسمی بازی Call of Cthulhu مشخص شد

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو اعلام کرد که بازی Call of Cthulhu در تاریخ هشت آبان ماه و نزدیک به جشن هالووین روانه بازار خواهد شد.

یکی از بازی‌هایی که مدتی از معرفی آن می‌گذرد و تصاویر و ویدوهای مختلفی از آن منتشر شده است، بازی Call of Cthulhu است که تا به امروز تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نشده بود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو سیانید (Cyanide) و کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، سازنده و ناشر بازی Call of Cthulhu، تاریخ عرضه بازی Call of Cthulhu را اعلام کردند.

بازی Call of Cthulhu در تاریخ هشت آبان ماه (۳۰ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود که نزدیک به هالووین است. برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از دنیای Call of Cthulhu ندارند، باید بگویم که Call of Cthulhu برگرفته از یک داستان کوتاه و یک بازی رومیزی به همین اسم است که به ترتیت در سال ۱۹۲۸ و ۱۹۸۱ در دسترس قرار گرفته‌اند. در این بازی شما در نقش ادوارد پیرس قرار خواهید گرفت که یک کارآگاه خصوصی است و در مورد مرگ مشکوک خانواده هاوکینز تحقیق می‌کند؛ Call of Cthulhu دارای اتمسفری ترسناک و دلهره‌آور است.

نظر شما کاربران زومجی بازی Call of Cthulhu چیست؟ آیا این بازی موفق خواهد شد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده