نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اعلام تاریخ اکران فیلم Zombieland 2، فیلم Bloodshot و فیلم Little Women

شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم‌هایی چون فیلم Zombieland 2، فیلم Bloodshot و فیلم Little Women را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران چند فیلم جدید خود را تایید و اعلام کرده است. این شرکت در ابتدا اعلام کرد فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) که قرار بود به مناسبت پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون قرار است دو هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است که در آن شاهد حضور بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی و آل پاچینو، خواهیم بود و به‌تازگی اولین تصویر این فیلم پر ستاره و بازیگر نیز منتشر شده است. سونی پیکچرز در ادامه تاریخ اکران فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) را رسما تایید و اعلام کرد.

Greta Gerwig and Saoirse Ronan in Lady Bird

فیلم Zombieland 2 قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. پیش از این اعلام شده بود که این فیلم قرار است در ماه اکتبر ۲۰۱۹ اکران شود و در این فیلم شاهد نقش آفرینی دوباره جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگیل برسلین، خواهیم بود و همچنین پال ورنیک و رت ریس برای نوشتن فیلمنامه و روبن فلیشر برای کارگردانی دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) باز خواهند گشت. این تاریخ پیش از این به فیلم The Crow (کلاغ) تعلق داشت که ساخت آن متوقف شده است. در این تاریخ، فیلم Zombieland 2 باید با فیلم‌هایی چون انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) از شرکت MGM و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) از شرکت والت دیزنی که دواین جانسون و امیلی بلانت در آن نقش آفرینی می‌کند، در گیشه رقابت کند.

همچنین شرکت سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Little Women (زنان کوچک) را که جدیدترین فیلم گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) است، تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. مریل استریپ، اما استون، سیرشا رونان، تیموتی شلمی و فلورنس پیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Little Women حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت و گرویک به‌عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه (بازنویسی فیلمنامه اصلی که توسط سارا پلی نوشته شده بود)، در این فیلم حضور دارد. 

Vin Diesel

همچنین سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Bloodshot (بلادشات) با بازی وین دیزل، قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. این فیلم داستان یک ماشین کشتار به‌نام آنجلو مورتالی را روایت می‌کند که هدف او از بین بردن تمامی اوباشگران و خلافکاران است. همچنین سونی پیکچرز از تغییر تاریخ اکران فیلم Slender Man (اسلندرمن) و فیلم Searching (سرچینگ) خبر داد. فیلم Slender Man قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) و فیلم Searching در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۱۸ (۲ شهریور ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما بروند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده