نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ انتشار بازی Two Point Hospital مشخص شد

کمپانی سگا با انتشار تریلر جدیدی تاریخ عرضه بازی Two Point Hospital را اعلام کرد.

کمپانی سگا در دی‌ماه سال گذشته با انتشار تریلر جدیدی از بازی Two Point Hospital رونمایی کرد و پس از آن شاهد دو تریلر جدید از این بازی بودیم که یکی از آن‌ها روند توسعه اثر و دیگری محیط‌های بازی را به نمایش درآورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Sega و استودیو Two Point از انتشار بازی Two Point Hospital در تاریخ هشتم شهریورماه (۳۰ آگوست) برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس خبر دادند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Two Point Hospital یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز کلاسیک Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و در آن مدیریت یک بیمارستان به کاربران محول می‌شد. بازی Two Point Hospital یک بازی شبیه‌ساز مدیریت کسب و کار است که بازیکنان باید بیمارستان خود را ایجاد کنند و به نگهداری از آن بپردازند. به مانند بسیاری از بازی‌های شبیه‌سازی، بازیکنان در این بازی باید به مسائل مختلفی توجه کنند تا با کمترین اشکال ممکن بیمارستان را اداره کنند.

کمپانی سگا همچنین تریلر جدیدی را به مناسبت اعلام تاریخ عرضه بازی Two Point Hospital منتشر کرده است. این ویدیو که «محاکمه‌ها و مصیبت‌های ترور» نام دارد، بخش‌های حیرت‌انگیز و طنزی را که در سراسر بازی شاهد آن خواهیم بود، به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده