نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲

تاریخ انتشار تریلر سریال Titans مشخص شد

در طی مراسم کامیک کان سن دیگوی امسال، بالاخره تاریخ انتشار تریلر سریال تایتان‌ها (Titans) مشخص شد و به‌نظر می‌رسد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی گزارش جدیدی اعلام شده که قرار است تریلر یکی از مجموعه تلویزیونی‌های اختصاصی دنیای دی سی، یعنی سریال Titans (تایتان‌ها)، زودتر از آنچه طرفداران تصور می‌کنند، منتشر شود. به نقل از خبرنگاران سایت خبری کمیک بوک که در بخش دنیای دی سی مراسم کامیک کان سن دیگوی امسال حضور دارند، متوجه شدند که اولین تریلر سریال تایتان‌ها قرار است همین امروز منتشر شود.

این خبر، برای طرفدارانی که چند وقت اخیر مدام زمان انتشار این تریلر را گمانه‌زنی می‌کردند، خبر خوبی خواهد بود. وضعیت فعلی و همچنین سرنوشت این مجموعه تلویزیونی، در طی این سال‌ها درست همانند یک معما بود و اصلا مشخص نبود که قرار است چه بلایی سر آن رخ دهد. زیرا این سریال، اولین پروژه در نوع خود بود که وارد مرحله‌ی تولید شد. تا به امروز، تنها چند مورد عکس تبلیغاتی و همچنین چند تصویر از صحنه‌ی فیلمبرداری منتشر شد اما همین تعداد تصویر هم تا حدودی به طرفداران این ایده را داد که باید منتظر چه چیزی باشند.

آنا دیوپ، هنرمندی که در این مجموعه‌ی تلویزیونی ایفای نقش شخصیت استارفایر را برعهده دارد، زمانی که چندین تصویر در فضای اینترنت درز کرد، در پست شبکه‌ی اجتماعی خود اینگونه صحبت کرد:

به خاطر طرفداران فوق‌العاده و باور نکردنی خودمان هم که شده، من متنفرم از اینکه مردم باید به عنوان اولین تصویر، این عکس منتشر شده از ما را مشاهده کنند. این اتفاق اصلا قرار نبود رخ دهد و به‌نوعی یک توهین به شخصیت فوق‌العاده‌ای است که من آن را ایفا می‌کنم زیرا اطلاعات اشتباهی از او را منتشر می‌کند. همچنین این تصویر اطلاعات غلط و اشتباهی را درباره تمام افرادی که در پشت صحنه در حال فعالیت هستند، منتشر می‌کند. 

Hawk and Dove in Titans
خوشبختانه، انتشار همین تریلر می‌تواند به طرفداران کمک زیادی کند تا آنها متوجه شوند که از این مجموعه تلویزیونی چه انتظاراتی باید داشته باشد. همچنین این تریلر می‌تواند حتی افراد بیشتری را هم برای تماشای این سریال هیجان‌زده کند. برنتون توایتز (بازیگر نقش دیک گریسون ملقب به رابین)، آنا دیوپ (بازیگر نقش استارفایر)، تیگان کرافت (بازیگر نقش ریون)، آلن ریچسون (بازیگر نقش هنک هال ملقب به هاوک)، مینکا کلی (بازیگر نقش داون گرنجر ملقب به داو)، رایان پاتر (بازیگر نقش بیست بوی)، لیندزی گورت (بازیگر نقش کارآگاه ایمی رهرباخ)، برونو بیچیر (بازیگر نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس)، آوریل بالبی (بازیگر نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل)، جیک میشلز (بازیگر نقش کلیف استیل)، دوین مورفی (بازیگر نقش نگاتیو من) و سیموس دور (بازیگر نقش ربات من)، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده