// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

فستیوال تابستانه بازی Monster Hunter: World معرفی شد

کمپانی کپکام فستیوال تابستانه بازی Monster Hunter: World را معرفی کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World، اعلام کرد در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۳ جولای) فستیوال تابستانه بازی Monster Hunter: World آغاز خواهد شد. از زمان عرضه این بازی تا به امروز فستیوال و رویدادهای متفاوت و جذابی برای این بازی در دسترس قرار گرفته‌اند تا کاربران بتوانند همیشه موارد تازه و جدیدی را تجربه کنند؛ همانند فستیوال Spring Blossom که در فصل بهار در دسترس قرار گرفت.

در واقع در The Celestial Pursuit نیز کاربران می‌توانند منتظر فعالیت‌های جدید و رویدادهای مختلفی باشند. متاسفانه هنوز اطلاعات جدیدی از این فستیوال در دسترس نیست، اما گفته شده است که کاربران می‌توانند منتظر بازگشت بعضی از رویدادهای گذشته باشند. از این‌رو می‌توان انتظار داشت که یک بار دیگر شاهد در دسترس قرار گرفتن رویدادهای مربوط به بازی Devil May Cry، بازی Street Fighter و بازی Horizon Zero Dawn (برای کاربران پلی استیشن 4) باشیم.

همچنین در جریان نمایشگاه E3 2018 بود که رویداد مشترک بازی Final Fantasy XIV Online برای بازی مانستر هانتر معرفی شد و احتمالا در رویداد تابستانه این بازی، شاهد در دسترس قرار گرفتن‌اش خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Monster Hunter: World چیست؟ آیا از این بازی لذت برده‌اید؟ بازی Monster Hunter: World توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده