نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

بازیگران اصلی فیلم Doom رسما معرفی شدند

شرکت یونیورسال پیکچرز رسما بازیگران اصلی فیلم Doom (رستاخیز) را تایید و معرفی کرد.

اردیبهشت امسال بود که نینا برگمن حضورش را در ریبوت جدید فیلم Doom رسما فاش کرد. مدت کوتاهی بعد شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه که ایمی منسون، بازیگر سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری)، قرار است نقش اصلی این فیلم را که براساس یک بازی ویدیویی بسیار محبوب در دست ساخت است، بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز بازیگران اصلی فیلم Doom را تایید و رسما معرفی کرده است. یونیورسال با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی این فیلم در توییتر علاوه بر تایید حضور ایمی منسون در این فیلم، اعلام کرد که لوک آلن-گیل قرار است دیگر نقش اصلی فیلم Doom را بازی کند.

در این ویدیو، دو بازیگر در پشت صحنه فیلمبرداری ریبوت جدید فیلم رستاخیز حضور دارند و از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Doom خبر دادند. منسون قرار است نقش جوآن دارک و آلن-گیل قرار است نقش دکتر بنت استون را در فیلم Doom بازی کند. علاوه بر این، نینا برگمن نیز نقش شخصیتی به‌نام کارلی را بر عهده دارد. تونی گیگلیو، کارگردان فیلم S.W.A.T.: Under Siege، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Doom را بر عهده خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است. 

هنوز نحوه انتشار فیلم Doom مشخص نیست، اما طبق تصاویر پشت صحنه، به نظر می‌رسد که این پروژه که اقتباسی از بازی Doom است، قرار است به‌صورت دیجیتالی و خانگی منتشر شود. طبق گفته ورایتی، با توجه به اینکه این فیلم در استودیوی یونیورسال ۱۴۴۰ که برای فیلمبرداری و تولید محصولات دیجیتالی شرکت یونیورسال استفاده می‌شود، فیلمبرداری خواهد شد، فیلم Doom احتمالا در ابتدا روی شبکه‌ یا شبکه‌های استریم و سپس در بازار خانگی منتشر خواهد شد. همچنین در تصاویر پشت صحنه سلاح معروف BFG نیز قابل مشاهده است که گفته می‌شود فیلم Doom قرار است با درجه سنی بزرگسال و بسیار خونین و خشن تولید و منتشر شود.

هنوز هیچ تاریخی برای انتشار فیلم Doom اعلام نشده است. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه E3 2018، شرکت بتسدا با انتشار تریلری بازی Doom Eternal را به‌صورت رسمی معرفی کرد.


منبع Gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده