نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

جیک کاسدان از زمان شروع فیلمبرداری فیلم Jumanji 3 می‌گوید

جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji 3 (جومانجی ۳)، در مصاحبه جدید خود در مورد زمان شروع فیلمبرداری این فیلم صحبت کرده است.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در دسامبر ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار موفقی داشته است. حتی با وجود اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در این ماه، این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۹۰ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۹۶۱ میلیون دلار که شامل ۴۰۴.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۵۵۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، شرکت سونی پیکچرز خیلی زود ساخت دنباله این فیلم را تایید کرد.

هفته گذشته، دواین جانسون ملقب به راک، بازیگر نقش اسمالدر بریواستون، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که فیلم Jumanji 3 در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. جیک کاسدان، کارگردان و نویسنده فیلم اول، برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Jumanji 3 باز خواهد گشت. همچنین اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهند کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان احتمالی شروع فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. جیک کاسدان در مصاحبه اخیرش با کولایدر اعلام کرد که احتمالا فیلمبرداری و تولید فیلم Jumanji 3 از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. او گفت:

ایده و هدف این است که اگر بتوانیم تمام کارها را انجام دهیم، فیلمبرداری این فیلم را از ابتدای سال آینده میلادی آغاز کنیم. ما هنوز نمی‌دانیم که مکان‌های فیلمبرداری کجا است و هنوز مشخص نشده است. هاوایی قسمت بزرگی از فیلمبرداری فیلم Welcome to the Jungle را تشکیل داده بود و ما هاوایی را دوست داریم و بازگشت و رفتن به آنجا بسیار عالی خواهد بود.

Jumanji: Welcome to the Jungle

علاوه بر جانسون، بازگشت کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس نیز در فیلم Jumanji 3 تایید و اعلام شده است. همچنین قسمت سوم قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) قرار است یک هفته پیش از اکران قسمت جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده