نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

اولین تصاویر پشت صحنه فیلم Spider-Man: Far From Home بازگشت تام هالند را نشان می‌‌دهد

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که بازگشت تام هالند در نقش پیتر پارکر را نشان می‌دهد.

هفته گذشته، تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، سرانجام نام رسمی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را تایید و اعلام کرد. دنباله این فیلم قرار است با نام Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: به دور از خانه) تولید و به‌روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده، آغاز شده است. فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home از روز گذشته در بیشاپس استورتفورد در انگلیس آغاز شده، اما متاسفانه اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. همچنین در تصاویر منتشر شده تنها شاهد بازگشت تام هالند در نقش مرد عنکبوتی هستیم. در یک تصویر نیز شخصیت آقای دلمار با بازی همکی مادرا، در این فیلم بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Spider-Man: Far From Home اولین فیلمی خواهد بود که اتفاقات پس از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) را نشان خواهد داد و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را نیز استارت می‌زند. همچنین خبرهایی مبنی بر فیلمبرداری فیلم Spider-Man: Far From Home در شهر لیبرتس در جمهوری چک در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) شنیده می‌شود. گفته می‌شود که فیلمبرداری در خارج از شهر انجام خواهد شد که شامل فیلمبرداری در فستیوال شهری و یک صحنه مبارزه بزرگ است.

جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود جیک جیلنهال ممکن است نقش شخصیت ابرشرور میستریو (Mysterio) را در این فیلم بازی کند، اما حضور او رسما تایید نشده است. مارول هنوز فهرست بازیگران این فیلم را تایید نکرده، اما انتظار می‌رود که زندیا، جیکوب باتالون و مریسا تومه در فیلم Spider-Man: Far From Home بازگردند. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز در این فیلم نیز شنیده می‌شود.

فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده