// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

رویداد جدید بازی Call of Duty: WWII‌ با نام Operation Liberty Strike آغاز شد

استودیو Sledgehammer Games جدیدترین رویداد بازی Call of Duty: WWII‌ را با نام Operation Liberty Strike در دسترس بازیکنان قرار داد.

محتویات رایگانی برای بازی Call of Duty: WWII‌ در نظر گرفته شده است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسلج همر (Sledgehammer Games) و کمپانی اکتیویژن (Activision) اعلام کردند که رویداد جدیدی برای این بازی شوتر اول شخص با نام Operation Liberty Strike آغاز شده است. به نقل از سازندگان، این رویداد به مناسبت روز استقلال یا همان Independence Day در دسترس کاربران قرار گرفته است.

رویداد یاد شده همانند آپدیت‌های پیشین در خود محتویاتی تازه جای داده است. بازیکنان در جریان این رویداد می‌توانند به سه اسلحه با برد بالا دست پیدا کنند و در آن سو از سلاح سرد جدیدی با نام Push Dagger نیز بهره‌مند شوند. همچنین اسلحه ZK-383 به بازیکنان اجازه می‌دهد که از دو حالت شلیک این آیتم استفاده کنند. همینطور اسلحه تک تیرانداز De Lisle نیز به صداخفه‌کن داخلی مجهز شده است و در انتها باید گفت که AVS-36 نیز در واقع به عنوان نسخه کاملا اتوماتیک SVT-40 در این رویداد حاضر شده است.

call of duty

در کنار رویداد Operation Liberty Strike همچنین شاهد بازگشت حالت‌های One Shot و Hardcore Ricochet هستیم که البته هنوز معلوم نیست بازیکنان از کی قادر به انجام آنها خواهند بود. در کنار موارد یاد شده چالش جدید انجمن‌های این بازی نیز در دسترس قرار گرفت که کاربران در صورت انجام دادن آن به دو نسخه انحصاری M1 Garand و M1911 دست پیدا می‌کنند که چندین کارت و نشان نیز ضمیمه آن شده است.

بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات پس از عرضه آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده