نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ انتشاری که برای بازی GTA 6 اعلام شده صحت ندارد

کمپانی راک‌استار، سازنده‌ی مجموعه‌ی GTA، شایعاتی را که پیرامون تاریخ انتشار قسمت بعدی این مجموعه یعنی GTA 6 شکل گرفته بودند تکذیب کرد.

اخیرا و درجریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که شایعاتی پیرامون تاریخ انتشار قسمت بعدی مجموعه‌ی GTA به‌وجود آمده است. داستان از این قرار است که دیروز کاربران بازی GTA Online یک پیام دریافت کردند که در آن نوشته شده بود که بازی GTA VI در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد. حال امروز متوجه شدیم که کمپانی راک استار نسبت به این خبر واکنش نشان داده و صحت آن را رد کرده است.

کاربران بخش آنلاین بازی GTA V پس از دیدن این پیام، در فروم‌هایی مثل Reddit و GTA Online forum این موضوع را مطرح کردند و درباره‌اش به تبادل نظر پرداختند و درنهایت تصمیم گرفتند که صحت این موضوع را از اکانت توییتر بخش پشتیبانی Rockstar جویا شوند و درپایان، این اکانت در قالب یک توییت تمامی این شایعات را تکذیب کرد. در این توییت آمده که:

این یک دروغ و پیامی ساختگی است که با استفاده از مادهای مختلف پدید آمده و پیامی رسمی از سوی کمپانی راک‌استار نیست.

شایعه GTA 6

با وجود اینکه کمپانی راک‌استار هنوز جزئیات این موضوع را برای مخاطبان شفاف‌سازی نکرده اما در انجمن Reddit شایعه شده که یک هکر با نفوذ به سیستم پیام رسانی شبکه‌ی Rockstar Social Club و استفاده از برنامه‌های مادسازی، این پیام را به کاربران بازی ارسال کرده است. نکته جالب اینجا است که این پیام برای کاربران پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی هم منتشر شده؛ پلتفرم‌هایی که انتشار ماد برایشان رایج‌تر است.

نکته دیگر این است که راکستار هیچ‌ وقت چنین موضوع مهمی را به این شکل مطرح نمی‌کند و همیشه برای اینکه هوداران را هیجان‌زده بکند، این اطلاعات را به آرامی منتشر می‌کرده. 

نظر شما چیست؟ آیا چنین موضوع صحت دارد؟ آیا یک هکر با کشف و انتشار اطلاعات قصد داشته تا برنامه‌ی کمپانی راک‌استار را برای هواداران رو کند یا اینکه خبر مذکور صرفا یک دروغ بوده است؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده