نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

فهرست بازی های باندای نامکو در نمایشگاه Gamescom 2018 مشخص شد

کمپانی باندای نامکو فهرست بازی‌های خود در نمایشگاه گیمزکام 2018 را اعلام کرد که در آن بازی‌هایی نظیر بازی SoulCalibur VI و بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شعبه اروپایی کمپانی باندای نامکو فهرست بازی‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام 2018 را اعلام کرده است. در غرفه این ناشر (سالن ۶ – غرفه B ۴۱) «حداقل یازده بازی قابل تجربه» وجود خواهد داشت که در اطلاعیه مطبوعاتی امروز نام هشت بازی از میان آن‌ها مشخص شده است.

بر اساس اعلام کمپانی باندای نامکو، شرکت‌کنندگان می‌توانند در این نمایشگاه به تجربه بازی Jump Force، بازی SoulCalibur VI، بازی Dragon Ball FighterZ برای نینتندو سوییچ، بازی One Piece: World Seeker، بازی Code Vein، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، بازی My Hero One’s Justice و بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker بپردازند.

ظاهرا در این اطلاعیه مطبوعاتی نام سه بازی قابل بازی دیگر باندای نامکو اعلام نشده است، اما اروه هوردت، معاون رئیس بازاریابی شعبه اروپایی باندای نامکو در پیامی به یکی از این بازی‌ها اشاره کرده است. ایشان در این پیام اظهار داشت که در نمایشگاه Gamescom 2018 شاهد معرفی پروژه مشترک جدیدی خواهیم بود که طرفداران درباره آن بسیار هیجان‌زده خواهند شد.

با اینکه در اطلاعیه مطبوعاتی این کمپانی به زمان عرضه بازی Ace Combat 7 اشاره‌ای نشده است، اما با توجه به گفته‌های تهیه کننده بازی یعنی کازوتوکی کونو، به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود و بدون شک اعلام نشدن زمان انتشار بازی در نمایشگاه گیمزکام 2018 منجر به تعجب بسیاری از طرفداران خواهد شد. با این حال، این مورد تاکنون تایید نشده است و تنها حدس ما از مصاحبه تهیه‌کننده بازی Ace Combat 7 است.

نمایشگاه Gamescom 2018 از تاریخ سی مردادماه (۲۱ آگوست) تا سوم شهریورماه (۲۵ آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. شما می‌توانید اخبار این نمایشگاه را از وب‌سایت زومجی دنبال کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده