// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Westland Survival: بقا در غرب وحشی

Westland Survival یک بازی اکشن و ماجراجویی آنلاین در سبک بقا است که در آن باید با ساخت و ساز و مبارزه با سایر بازیکنان در غرب وحشی زنده بمانید و پیشرفت کنید.

این روزها بازار بازی‌های آنلاین در سبک بقا و مدیریتی بسیار داغ است و با توجه به محدودیت‌های گیمینگ در پلتفرم موبایل، بازی‌هایی که بتوان آنها را در هر زمان و مکانی بازی کرد نسبت به بازی‌های پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر پرطرفدارتر هستند. اولین بازی منتشر شده از استودیوی قبرسی Helio Games در اپ‌استور و پلی‌استور هم یک اثر آنلاین در سبک بقا است که وجه تمایز آن با سایر بازی‌های مشابه، محیط آن است. همانطور که در نام بازی دیده می‌شود، هدف اصلی بازی نجات و بقا در سرزمین‌های داغ غرب وحشی است و بازیکنان باید با استفاده از عناصر نقش آفرینی موجود در بازی مانند ساخت و ساز، مبارزه و کارهای خاص وسترن در بازی به پیشرفت خود ادامه دهند. این بازی اندروید و آیفون که برای به طور رایگان در تاریخ ۷ تیر سال ۹۷ منتشر شده تاکنون در پلی‌استور توانسته میانگین امتیاز ۴.۱ ستاره را کسب کند که نمره‌ی خوبی به حساب می‌آید.

Westland Survival

گیم پلی و ایده اصلی بازی Westland Survival شباهت خاصی به بازی Last Day On Earth دارد که قبلا در زومجی معرفی شده است، اما مواردی که این دو بازی را از هم متفاوت می‌سازند دو ویژگی محیط و دشمنان هستند. در Westland Survival محیط غرب وحشی و دشمنان شما دیگر قانون‌شکنان وسترن‌اند. دنیای بازی بسیار پویا و زنده است و همواره در گوشه‌ای از آن اتفاقی در حال رخ دادن است که البته برای پیشرفت در بازی باید به این اتفاقات توجه داشت؛ زیرا منابع مهمی همواره از این طریق قابل جمع‌آوری است. به جز جمع‌آوری منابع و ساخت خانه‌ای برای شخصیت خودتان همواره باید حواستان به سایر بازیکنان باشد؛ زیرا رقابت و نبرد برای بقا در بازی همیشه در جریان است و ممکن است سایر بازیکنان برای غارت منابعتان شما را مورد حمله قرار دهند.

مانند سایر بازی‌های نقش آفرینی در این بازی نیز بازیکنان باید در محیط‌ها و نقشه نسبتا بزرگ بازی به کاوش و جست و جو برای منابع لازم برای ساختن وسیله‌ها و ساختمان‌های لازم بپردازند و پس از ساختن یک خانه برای شخصیت خود به پیشرفت در بازی ادامه دهند و برای تبدیل شدن به قانون در سرزمین‌های بی قانون غربی با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنند.

Westland Survival

فضاسازی غرب وحشی در بازی به خوبی انجام شده و نماهای بازی از این محیط‌ها بسیار چشم نواز هستند

از آنجایی که بازی یک رقابت آنلاین در سبک بقا است، بازی اندروید Westland Survival از خط داستانی خاصی بهره‌مند نیست. تنها اطلاعات موجود در این رابطه این است که در ابتدای بازی کاراکتر اصلی و کاروان همراهش مورد حمله راهزنان قرار می‌گیرند و تمامی اموال و منابعشان به غارت می‌رود. برای همین باید از صفر مطلق برای رسیدن به بالاترین نقطه‌ها تلاش کنید. صفر مطلق به این منظور است که در ثانیه‌های ابتدایی بازی کاراکتر شما حتی لباس‌های مناسبی هم در اختیار ندارد.

اما در زمینه صداگذاری و موسیقی‌های متن بازی، سازندگان بازی بسیار خوب عمل کرده اند. با توجه با تنوع بسیار زیاد کارهای قابل انجام در بازی از قطع درختان گرفته تا مبارزه با مکزیکی‌های سرسخت بازی، استودیوی Helio Games به خوبی توانسته از پس کار سخت صداگذاری هرکدام از این کار‌ها بربیاید.

Westland Survival

با توجه به آنلاین بودن این بازی هیجان انگیز، در اختیار داشتن یک ارتباط اینترنتی به طور پایدار و دائمی برای بازی ضروری به نظر می‌رسد، اما مانع دیگری که برای این بازی برای گیمرهای داخل کشور وجود دارد، نیاز به برنامه‌های تغییر آی‌پی است که برای اتصال به سرور‌های بازی به کار می‌روند. در کل بازی Westland Survival از لحاظ گرافیکی و گیم‌پلی یک اثر خوش‌ساخت به شمار می‌آید و می‌تواند لحظات و رقابت هیجان انگیزی را بین بازیکنان به وجود بیاورد.

دانلود بازی آیفون و اندروید Westland Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده