نویسنده: آراییس نظریان
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

لغو ممنوعیت عرضه بازی We Happy Few در استرالیا

استودیو Compulsion و کمپانی Gearbox با دریافت رده بندی سنی برای بازی We Happy Few جواز عرضه این محصول در استرالیا را دریافت کردند.

بازی We Happy Few، ساخته استودیو کومپالشن گیمز (Compulsion Games) و کمپانی گیرباکس (Gearbox)، در ماه مه گذشته به دست ACRB کشور استرالیا ممنوع اعلام شد و این موضوع به معنی آن بود که این محصول در این منطقه عرضه نمی‌شود. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ سازندگان در طی مذاکره‌ای توانستند این تصمیم را تغییر دهند و پس از دریافت درجه بندی سنی ۱۸ سال به بالا توانستند جواز عرضه بازی We Happy Few در این کشور را دریافت کنند.

به نقل از سازندگان این موضوع برای آنها به دشواری انجام شده است و آنها زمان زیادی را صرف لغو ممنوعیت عرضه این بازی در استرالیا کرده‌اند. بازی مذکور با توجه به‌وجود مواد مخدر منع شده بود؛ به هر حال موسسه Australian Classification Review Board در نشست خبری اعلام کرد آنها به دلیل «استفاده مواد مخدر در این بازی» We Happy Few را درجه‌بندی سنی کرده‌اند.

گفتنی است که بازی We Happy Few بدون هیچ تغییری در این کشور عرضه می‌شود و خریداران این محصول در این کشور با هیچگونه سانسور یا موارد دیگر در آن روبه‌رو نمی‌شوند. علاوه بر آن، محصول یاد شده با نشان «خشونت فانتزی و استفاده از مواد مخدر» عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی We Happy Few هم‌اکنون از طریق سیستم‌های Early Access و Xbox Game Preview به ترتیب برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس ‌باکس وان در دسترس قرار دارد و نسخه نهایی آن نیز در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برای کامپیوتر، Xbox One و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

در خبر‌های مرتبط، چندی پیش سازندگان در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 تریلری از بازی We Happy Few منتشر کردند و در حالی که حال‌و‌هوای Bioshock-مانند آن را به معرض نمایش قرار دادند، تاریخ عرضه این محصول را نیز مشخص کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده