نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

شایعه: فاکس ممکن است در حال ساخت سریال Alien باشد

طبق شایعات منتشر شده، شبکه فاکس ممکن است در حال کار روی سریال Alien (بیگانه) باشد.

قسمت اول فیلم Alien به کارگردانی ریدلی اسکات، در سال ۱۹۷۹ به روی پرده‌های سینما رفت و از آن زمان، این مجموعه به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های علمی تخیلی و ترسناک تبدیل شده است. تا به امروز سه دنباله و دو فیلم پیش درآمد براساس فیلم Alien تولید و منتشر شده و طی سال‌های گذشته دو قسمت فرعی فیلم Alien vs. Predator (بیگانه علیه پرداتور) نیز تولید و منتشر شده است. دنیای مجموعه بیگانه تا دنیای بازی‌های ویدیویی نیز گسترش یافته که از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی Alien: Isolation (بیگانه: جداسازی) اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد تولید و انتشار اولین سریال Alien نیز در آینده نزدیک باشیم.

طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، چندی پیش منابع نزدیک به شبکه فاکس گفته بودند که این شبکه تلویزیونی در حال بررسی یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه Alien است و حال شنیده‌ها حاکی از آن است که ممکن است به‌زودی فاکس این پروژه را رسما معرفی کند. پیش‌بینی می‌شود که سریال Alien احتمالا برای چهلمین سالگرد انتشار اولین فیلم این مجموعه تولید و از شبکه فاکس منتشر شود. هیچ جزئیات مشخص و بیشتری از سریال Alien از جمله داستان احتمالی آن، منتشر نشده است، اما منابع این وب‌سایت می‌گویند که آن‌ها تصور می‌کنند که این سریال احتمالی قرار نیست هیچ تمرکزی را روی موجودات زنومورف که در واقع موجودات و دشمنان قدیمی و اصلی مجموعه بیگانه هستند، داشته باشد و تنها اتفاقات سریال در دنیای فیلم Alien جریان خواهد داشت.

نظر شما در مورد سریال Alien چیست؟ آیا دوست دارید براساس مجموعه Alien یک سریال تلویزیونی تولید و منتشر شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده