نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

در تبلیغ تلویزیونی جدید انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies بتمن متوقف نمی‌شود

برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies با محوریت متوقف نشدن بتمن، را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies (تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!) منتشر شده است. کمتر از یک ماه دیگر این انیمیشن سینمایی که اقتباسی از سریال انیمیشنی !Teen Titans Go شرکت دی سی است، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به همین منظور شرکت برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این انیمیشن ابرقهرمانی را منتشر کرده است. در این ویدیو که با محوریت شخصیت بتمن است، شاهد تصاویر جدیدی از انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies هستیم که در طول آن اعضای گروه تلاش می‌کنند تا بتمن را متوقف کنند، اما در نهایت آن‌ها متوجه می‌شوند که بتمن به این راحتی‌ها قرار نیست متوقف شود و در طول آن تصاویر بامزه‌ای نمایش داده می‌شود و همچنین شاهد اشاره به فیلم‌های قدیمی شخصیت بتمن نیز از جمله فیلم Batman Returns (بازگشت بتمن) و فیلم Batman Forever (بتمن برای همیشه)، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اسکات منویل در نقش رابین، تارا استرانگ در نقش ریون (Raven)، کاری پیتون در نقش سایبورگ، گرگ سیپس در نقش بیست بوی، هایدن والش در نقش استارفایر، ویل آرنت در نقش اسلید ویلسون ملقب به دث استروک، کریستن بل در نقش جید ویلسون، جیمی کیمل در نقش بتمن، نیکلاس کیج در نقش سوپرمن، هالزی در نقش واندر وومن، لیل یاکتی در نقش گرین لنترن و جیمز کوردن در نقش بالون من، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies حضور دارند و صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده آرون هوروث و پیتر ریدا میکیل بوده است. علاوه بر کارگردانی، هوروث به‌همراه مایکل جلنیک کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را نیز بر عهده داشته است. 

انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است در تاریخ ۲۷ جولای امسال (۵ مرداد) اکران شود. اولین واکنش‌ها به این انیمیشن نیز منتشر شده که این واکنش‌ها، بسیار مثبت بوده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده