نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

اولین تصویر تبلیغاتی فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC اولین تصویر تبلیغاتی فصل نهم سریال The Walking Dead را منتشر کرده که دارای نکات جالبی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر تبلیغاتی فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده است. پس از اینکه فاکس برزیل بخشی از اولین تصویر تبلیغاتی فصل نهم این سریال را فاش کرد، شبکه AMC نسخه کامل و رسمی این تصویر را منتشر کرد که حاوی نکات جالبی است. در این تصور شاهد حضور ریک گرایمز با بازی اندرو لینکولن، دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس، مگی گرین با بازی لورن کوهن، کارول پلیتر با بازی ملیسا مک براید و میشون با بازی دانای گوریرا، هستیم. با این حال، این تصویر شهر واشینگتن را نشان می‌دهد که سرانجام ظاهرا قرار است در فصل نهم سریال The Walking Dead به این شهر سفر کنیم، اما علاوه بر اینکه ساختمان کنگره نابود شده، نکته جالب دیگر این تصویر یک هلیکوپتر در حال پرواز است که احتمالا به پایان فصل هشتم این سریال ربط دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Walking Dead Season 9

همچنین پخش فصل نهم سریال The Walking Dead که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، قرار است از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز شود. تاریخ دقیق شروع پخش فصل نهم این سریال در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال اعلام خواهد شد که قرار است اولین تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead نیز در آن منتشر شود. همچنین حضور کوتاه شخصیت شین والش با بازی جان برنتال در فصل نهم این سریال نیز تایید و اعلام شده است.

آنجلا کانگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت. او به‌تازگی تایید کرده که اتفاقات فصل نهم این سریال چند سال پس از اتفاقات فصل هشتم جریان خواهد داشت و همچنین شایعاتی مبنی بر پایان کار اندرو لینکولن در فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده