// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷

مصاحبه اوشی جکسون، بازیگر فیلم Straight Outta Compton، در مورد بازی‌های ویدیویی

اوشی جکسون جونیور در گفت و گوی خود با سایت گیم‌اسپات در مورد فیلم‌های اخیر خود و بازی‌های ویدیویی سخن گفته است.

اوشی جکسون جونیور، پسر Ice Cube، یکی از هنرپیشه‌های آینده‌دار هالیوود است که از میان آثار او می‌توان به بازی در فیلم Straight Outta Compton و فیلم Den of Thieves اشاره کرد. در طی مصاحبه اوشی جکسون با سایت گیم اسپات، وی از کار روی بازی‌های ویدیویی سخن گفته است. علاوه بر این، در این مصاحبه از وی در مورد فیلم Den of Thieves و نقش‌اش در Godzilla: King of Monsters سوال‌هایی پرسیده شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

اوشی جکسون

گیم‌اسپات: این اواخر چه بازی‌ای را انجام می‌دهی؟

بازی NBA 2K! می‌دانی من از بازی Skyrim VR هم لذت می‌برم و گاهی هم بازی Grand Theft Auto V را بازی می‌کنم که دائما آپدیت‌های مختلفی برایش منتشر می‌شوند.

گیم‌اسپات: آیا نینتندو سوییچ خریده‌ای؟

اوشی جکسون: نه. من فقط نینتندو سوییچ را برای بازی Super Mario Odyssey نیاز دارم. واقعا می‌خواهم Odyssey را بازی کنم. کمپانی نینتندو همیشه یک بازی انحصاری داشته که ما را مجبور به خرید کنسولش می‌کند.

گیم‌اسپات: من می‌خواهم در مورد تمرین‌هایت برای فیلم سوال بپرسم؛ آن هم زمانی که در صحنه‌های اکشن زیادی حضور نداشتی.

اوشی جکسون: آره دقیقا. می‌دانی وقتی داستان را یک بار به صورت کامل می‌خوانم، دوست ندارم به سمتش بروم. اگه زیاد در مورد داستان و فیلم بدانی، کارایی و عملکرد تو را بهم می‌زند یا حداقل برای من این‌طور است. من هنوز سعی می‌کنم در صحنه‌های ضبط طبیعی رفتار کنم، ولی دوست دارم چیزی از اتفاقات آینده ندانم.

در تمرین‌هایم به این نتیجه می‌رسم که الان در این صحنه ضبط باید از تفنگم استفاده کنم و شلیک کنم و بعدش به این نتیجه می‌رسم که نه باید همچنان روی آن کار کنم. من کاملا در اختیار فیلم هستم و هماهنگی و روابط در یک فیلم بسیار مهم هستند. اما می‌دانی؛ بعضی وقت‌ها می‌گویی من این را شلیک نمی‌کنم و منتظر می‌مانم تا یک حرکت جالب‌تر به‌ذهنم برسد. وقتی زمان می‌گذرد و به آن نقطه حد قضیه می‌رسید می‌توانید مورد دلخواه‌تان را اضافه کنید و وقتی عوامل به کار شما نگاه می‌اندازند می‌گویند: عالی است! اوشی می‌توانی اجرایش کنی و این سخت‌ترین بخش یک تمرین در پروسه ضبط فیلم است.

گیم اسپات: احتمال دارد در فیلم بعدی شلیک کنی؟

اوشی جکسون: البته؛ من برای انجام این کار در هر فیلمی آماده‌ام اما شبیه به این است که بخواهم هشت نفر را در فیلم گودزیلا بکشم.  

گیم اسپات: آیا تو به فیلم‌های هیولا محور علاقه داری؟

اوشی جکسون: رفیق، گودزیلا را دوست دارم؛ او یکی از پنج قهرمان لیست من در دوران کودکی بود.

گیم‌اسپات: آیا کار کردن در رابطه با گودزیلا برای تو جالب است؟

اوشی جکسون: برای من اینکه بخشی از گودزیلا باشم واقعا مورد بزرگی بود. زمانی که مواردی را دوست دارید و از طریق راه‌های مختلف به علایق خود می‌رسید، همانند این می‌ماند که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید و حس خوبی دارد. زمانی که در فیلم Straight Outta Compton بازی کردم، به یک بازی بسکتبال میان دو تیم لیکرز و ساندر رفتم و کنار زمین قرار داشتم که ناگهان کوبی برایانت به‌سراغم آمد و دستش را روی شانه‌ام قرار داد و گفت: «آخر توانستی انجامش بدهی؛ آره؟» به نظر می‌رسید که تمام مدت منتظر بودم تا قهرمانم چنین جمله‌ای را به من بگوید.

در ادامه برد اسلاتر، مدیر برنامه‌های اوشی جکسون، که مدیر برنامه‌های راک هم هست، ملاقاتی میان ما دو نفر ترتیب داد و یکی دیگر از آرزوهایم برآورده شد و آن زمان این حس را داشتم که تمام رویاهایم در سریع‌ترین زمان ممکن در حال به‌وقوع پیوستن است و حس می‌کنم دارم می‌میرم و در انتها، برای بازی در فیلم گودزیلا انتخاب شدم. تنها دو مورد دیگر برای من باقی مانده که اگر با آنها ملاقات داشته باشم، زندگی‌ام واقعا عالی خواهد شد که این دو نفر گوکو (انیمه Dragon Ball) و سونیک‌اند.

اوشی جکسون

گیم‌اسپات: من با راک برای فیلم جومانجی مصاحبه کردم و او واقعا شخصیت عالی‌ای دارد.

اوشی جکسون: او یک هیولای فوق‌العاده جالب و از نظر قد، ۶.۴ فوت است و مانند یک درب بزرگ می‌ماند.

گیم‌اسپات: در مورد اشخاص بزرگ صحبت کردیم؛ آیا زمان ضبط صحنه‌های فیلم و زمان‌هایی که ظاهرا داشتی از جرارد باتلر کتک می‌خوردی، واقعا از او می‌ترسیدی؟

اوشی جکسون: نه هرگز. من در فیلم [Den of Thieves] شخصیتی هستم که با سایر دزدها تفاوت دارد و قصد دارم روی پای خودم بایستم. من واقعا نیاز داشتم که نشان بدهم می‌خواهم بازی کنم. هنرپیشه‌های زیادی را می‌بینید که برای ایفای نقش خود به بهترین شکل ممکن، باید در قالب آن قرار بگیرند. در آن چنین زمانی نیاز دارید تا روی نقش خود و موقعیتی که داخلش قرار دارید، تمرکز کنید و اصلا نباید حواس‌تان پرت بشود و در انتها، تا قبل از شنیدن کلمه کات باید این روند را ادامه بدهید. از این‌رو برای اینکه حس ترسیدن از کشته شدن را نشان بدهم تمامی این کارها را انجام دادم تا واقعی و عالی به‌نظر برسد و زمانی که کلمه کات را شنیدم، به حالت عادی خودم برگشتم.

اوشی جکسون

گیم‌اسپات: آیا آن صحنه، قوی‌ترین صحنه‌ای بود که داخلش بازی کردی یا در فیلم‌های دیگری مثل گودزیلا موارد مشابه برای تو وجود داشتند؟

اوشی جکسون: اون صحنه قطعا قوی‌ترین صحنه‌ای بود که من داشتم. فیلم Den of Thieves با اختلاف سخت‌ترین و دشوارترین فیلمی است که داخلش بازی کردم. البته نباید از کلمه «با اختلاف» استفاده کنم؛ چون در فیلم گودزیلا هم مواردی وجود داشتند که چالش برانگیز بودند. برای مثال در فیلم شاهد سه صحنه طوفانی هستیم، اما در واقعیت و هنگام فیلم گرفتن، تمام روز در حال خیس شدن توسط شلنگ آب بودیم و بدن‌مان شدیدا مرطوب می‌شد. حتی پس از رفتن به هتل باز باید به صحنه فیلم‌برداری برمی‌گشتیم و این روند خیس شدن ادامه پیدا می‌کرد. برای ضبط گودزیلا روزهای سختی را سپری کردیم، اما در فیلم Den of Thieves قضیه متفاوت بود و باید مهارت‌های خودم را به‌نمایش می‌گذاشتم. واقعا باید نشان می‌دادم که من آمده‌ام که بمانم.

گیم‌اسپات: آیا صحنه‌های زیادی با پس زمینه معروف سبز رنگ در فیلم Godzilla انجام دادی؟

اوشی جکسون: من گفتم صحنه‌های سبزرنگ و زمانی که به آن‌جا رسیدم، تمامی صحنه‌ها آبی رنگ بودند و بسیار سخت بود که از چیزهایی فرار کنی که نمی‌توانی آن‌ها را مشاهده کنی. مدام می‌گفتند که به علامت نگاه کن، اما زمانی که باد و باران روی صورت تو است و سعی می‌کنی این علامت را پیدا کنی، با مشکلات دیداری زیادی روبه‌رو می‌شوی، ولی ما توانستیم از پس‌اش بر بیاییم.

گیم‌اسپات: آیا می‌خواهی در صنعت بازی‌های ویدیویی کار کنی؟

اوشی جکسون: رفیق، من به USC برای نوشتن فیلمنامه رفتم و همه فکر می‌کردند قصد من نوشتن فیلم است. من می‌خواهم برای بازی‌های ویدیویی داستان بنویسم. این شغل رویایی من است. من فقط سعی می‌کنم آن‌قدر معروف بشوم تا مردم صدایم را بشنوند.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده