نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

Conan Exiles به پرفروش‌ترین بازی تاریخ استودیوی Funcum تبدیل شد

طبق آخرین گزارش منتشر شده، بازی Conan Exiles با فروش بیش از ۱.۴ میلیون نسخه، به رکورد پرفروش‌ترین بازی تاریخ استودیوی Funcum دست یافت.

طبق آخرین آمار و اطلاعات منتشر شده، بازی Conan Exiles توانسته است با فروش بیش‌ از ۱.۴ میلیون نسخه به پرفروش‌ترین بازی تاریخ استودیوی Funcum تبدیل شود. همچنین این بازی به رکورد سریع‌ترین فروش میان تمامی بازی‌های ساخته شده توسط این کمپانی نیز دست یافته است.

رکورد پیشین بالاترین میزان فروش میان بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو به بازی Age of Conan: Hyborian Adventures با فروش ۱.۴ میلیون نسخه تعلق داشت. رکوردی که این بازی در مدت سه سال به آن دست یافته بود و تنها در مدت ۱۸ ماه توسط بازی Conan Exiles پشت سر گذاشته شد. لازم به ذکر است که بازی Age of Conan: Hyborian Adventures مدتی بعد از انتشار به عنوان یک بازی رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

Conan Exiles به شکل رسمی در ماه می (اردیبهشت ماه) به بازار عرضه شد؛ با این‌حال بسیاری از هواداران از ماه ژانویه سال قبل و به شکل Early Access به این بازی دسترسی پیدا کرده بودند. جالب است بدانید که این بازی، پیش از عرضه‌ی رسمی به فروشی ۱ میلیون نسخه‌ای در حالت Early Access دست یافته بود و طی تنها دو ماه گذشته نیز بیش از ۴۰۰.۰۰۰ نسخه از آن توسط هواداران خریداری شده است.


منبع gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده