// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

نمایش بازی ایرانی Looters، ساخته استودیوی کاریزما در TGC 2018

بازی Looters یکی از آثار جالب نمایش داده شده در نمایشگاه TGC 2018 بود که در آن بازیکنان برای تبدیل شدن به غارتگرانی ثروت‌مند تلاش می‌کنند.

نمایشگاه TGC 2018 روز گذشته به پایان رسید و در جریان این رویداد بازی‌های مختلف توسط استودیوهای ایرانی به نمایش درآمدند. یکی از این بازی‌ها Looters، ساخته استودیوی ایرانی کاریزما (Karizma) بود که به ویژه با طراحی‌ها و تریلر خود جلب توجه می‌کرد. در این بازی باید در نقش یک غارت کننده به قلعه‌‌ای پر از جادو و گنج بروید تا با عبور از عناصر دفاعی و موانع، تمام طلاها را از آن خود کنید. Looters یک بازی آنلاین پلتفرمر با عناصری از استراتژی خواهد بود.

داستان بازی در رابطه با استودیوی بازیسازی جادویی‌ای به نام کاریزما است که در تمام سرزمین‌ها به عنوان توسعه‌دهنده بازی‌ها شناخته می‌شد. روزی روزگاری قلعه‌ای شگفت‌انگیز در استودیوی آنها ظاهر می‌شود؛ قلعه‌ای که پر از جادو و طلا است و به‌زودی بسیاری از غارت‌گرها را از سرتاسر جهان به سمت خود می‌کشاند؛ نام این قلعه Looters است.

بازی Looters

با توجه به تصاویر بازی دوربین دو و نیم بعدی دارد و به صورت ساید اسکرولینگ انجام می‌شود. شما در Looters توانایی ساخت و طراحی دفاع مخصوص به خود را دارید تا با وسوسه کردن سایر بازیکنان آنها را به سمت قلعه بکشانید. یکی از ویژگی‌های ساخته‌ی کاریزما امکان استفاده از جادوهای قدرتمند برای بهبود دفاع است تا با گیر انداختن سایر بازیکنان، طلاهای آنها را از آن خود کنید. شما همینطور باید با شکست سیستم دفاعی سایر بازیکنان طلاهای آنها را بدزدید و به پولدارترین غارتگر جهان تبدیل شوید.

طبق گفته سازندگان، بازی Looters در نیمه سوم سال ۲۰۱۸ برای اندروید و iOS منتشر می‌شود و قرار است تا به صورت رایگان (Free to play)‌ در دسترس قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تصویر و ویدیوی این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Looters


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده