نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز نسخه کامپیوتر Monster Hunter World فردا مشخص می‌شود

کمپانی کپکام فردا اطلاعات بیشتری را از نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World به اشتراک خواهد گذاشت.

اگر منتظر انتشار نسخه کامپیوتر بازی Monster Hunter World هستید تا بتوانید قدم به دنیای بازی اکشن نقش‌ آفرینی بسیار موفق کمپانی Capcom بگذارید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام با انتشار توییت جدیدی اعلام کرده است که در تاریخ هجدهم تیرماه (۹ جولای) اطلاعاتی نظیر تاریخ انتشار، پلتفرم توزیع و حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه کامپیوتری بازی Monster Hunter World را به اشتراک می‌گذارد. طبق اعلام کپکام، این اطلاعات به طور دقیق در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا اعلام خواهد شد. با اینکه بازی Monster Hunter World از مدت‌ها پیش در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار گرفته است، اما مطمئنا برخی از آن‌ها همچنان منتظر انتشار نسخه کامپیوتر بازی هستند تا باری دیگر به تجربه بازی بپردازند. پیش از این ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده بازی Monster Hunter World در گفتگو با وب‌سایت گیمز رادار درباره دلیل تاخیر نسخه کامپیوتر بازی گفته بود:

به عنوان یک نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های مانستر هانتر، این اولین بازی ما برای کامپیوتر به شمار می‌رود و ما می‌خواهیم تا از انجام صحیح این کار اطمینان حاصل کنیم. ساخت نسخه کنسولی باعث شد تا منابع ما صرف آن شود و نتوانیم روی نسخه کامپیوتر تمرکز کنیم. ما در ابتدا می‌خواهیم بازی Monster Hunter: World را برای کنسول‌ها عرضه کنیم و سپس زمان بیشتری را صرف نسخه پی‌سی بازی کنیم تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. به بیان دیگر نسخه کامپیوتر به کار بیشتری نیاز دارد. در کنسول‌ها می‌توان از First-Party Matchmaking استفاده کرد و این کار با اتصال به شبکه پلی‌استیشن و شبکه ایکس‌باکس لایو انجام خواهد شد اما در پی‌سی باید با انجام کار بیشتر یک سیستم Matchmaking شخصی طراحی کنیم. بنابراین کاربران کامپیوتر باید زمان بیشتری را صبر کنند تا ما بتوانیم یک تجربه منحصربه‌فرد و بهینه برای آنها به ارمغان بیاوریم.

Monster Hunter: World

در دیگر اخبار مربوط به بازی Monster Hunter World با خبر شدیم که این بازی در سراسر جهان هشت میلیون نسخه فروخته است و در جریان کنفرانس اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2018 مشخص شد که این بازی رویداد کراس اور جدیدی با بازی Final Fantasy XIV دارد. همچنین در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) فستیوال تابستانه بازی Monster Hunter World آغاز می‌شود که شامل فعالیت‌ها و رویدادهای جدیدی خواهد بود. بازی Monster Hunter World در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده